Mňa vždy šokuje, keďže poznám ľudí, čo chodia do práce vlakom, že každý boží deň stoja pri okienku a kupujú si lístok 2x denne a teraz plačú, ako sa im to predraží... Pritom možnosti je XY možností ako to spraviť a isto aj oveľa pohodlnejšie pre nich. Takže ja ten servisný poplatok vítam. Máme rok 2025, počítače, mobily na každom kroku. Už v roku 2018 vlastnilo smartphone 65% slovákov (k aktuálnejším dátam sa mi nepodarilo dostať). Stránka ZSSK kade sa dajú kupovať lístky snáď už viac blbuvzdorná byť nemôže.
Celé mi to pripomína situáciu, ako keď niekto cestoval MHD do práce a cvakal si lístky, že aká je tá MHD drahá...
Nevydarený hejt, servisný poplatok zaplatíš aj pri platbe kartou vo vlaku, v pokladni, atď.
Ide o redukciu tlače lístkov, zamestnancov pokladní, priestorov...
Vtipné je, že komedianti zo Smeru len nedávno zahlasovali za zakotvenie hotovosti do ústavy a teraz zavádzajú pokuty za jej použitie pri platbe za služby v štátnej firme.
Dobrý večer, som fanúšikom trolejbusov a chcel by som sa opýtať, či mi niekto nevie poradiť ako rozoznať farbu hákov (trolejbusových). Áno je to divná otázka, ale zaujímalo by ma to. Viem že sú čierne, krikľavé a zelené. Je tam nejaký rozdiel? Ďakujem
Vedenie mesta Senec mi práve potvrdilo, že autobusy nebudú jazdiť po uzavretej ceste, ani popri po uliciach, takže vylukove CP sú zlé, mali by 640 a 645 najprv obslúžiť AS, potom žel.st., ale to bude trvať tak 15 minút. V CP je to opačne. Tak tu niekto nevie cosa bude diať... hlavne cestujúci.
"Najväčší záujem bol o rozšírenie sortimentu o bagety. Ich krátka exspiračná doba a prevádzkové obmedzenia predstavovali komplikácie, no ZSSK spolu s dodávateľom našla riešenie. Od polovice februára sú bagety dostupné vo všetkých troch jednotkách."
Takže už sú vylukove CP bez zmeny časov? Tak len sa odstranili dve zastávky v meste... v takom prípade však autobusy budú premávať aj naďalej po rozobratej ceste bez možnosti obsluhy 2 zastávok. Úsekovou uzavierkou však zostane (prehodí) riziko nestihnutia nadväznosti, a to autobusov na AS, keďže časy spojov sa nezmenia. O kongesciach nehovoriac na ďalších križovatkách.
A ak pôjdu zo žel. Stanice na AS po vyznacenej obchadzkovej trase, tak to je +8/15 min namiesto deklarovaných 4 (čo sa neplní ani dnes).
https://www.idsbk.sk/oznamy/1lkqn001li51d/
Dvojmesacna kompletna výluka v Senci vybavena zopar vetami. Kratkodobo neobsluhovana žel. Stanica, tak vyuzite zastávky o 2 km ďalej
Co to po nadvaznostiach... obchadzkove trasy rozbiju úplne všetky nadväznosti. Ani sa neuvádza, že sa prehodia trasy v prípade niektorých liniek- najprv sa vykona trasa na AS, potom na žel. st., kde už nestihnú vlaky.
Pre 62+ je tam ešte jedna záludnosť:
"Občania 62+ pri výdaji CL100 – V prípade vypredania kontingentu všetci cestujúci (okrem občanov 70+ a držiteľov preukazu ŤZP-S) platia poplatok za servis."
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bobitwo
Celé mi to pripomína situáciu, ako keď niekto cestoval MHD do práce a cvakal si lístky, že aká je tá MHD drahá...