Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Joyki #252218:
A ktoré sú to tie linky kde dôjde k zmene poradia Žel. stanice a AS? Ja žiadnu takú vo výlukových CP nevidím...
https://www.idsbk.sk/oznamy/1lkqn001li51d/
Dvojmesacna kompletna výluka v Senci vybavena zopar vetami. Kratkodobo neobsluhovana žel. Stanica, tak vyuzite zastávky o 2 km ďalej 😅
Co to po nadvaznostiach... obchadzkove trasy rozbiju úplne všetky nadväznosti. Ani sa neuvádza, že sa prehodia trasy v prípade niektorých liniek- najprv sa vykona trasa na AS, potom na žel. st., kde už nestihnú vlaky.
Reakcia na: B K #252215:
Len to je vcelku vtipné, keďže na krátke trasy bude teda lacnejšie kúpiť si celý lístok online než pýtať pri okienku bezplatný s prirážkou 1 euro.
Reakcia na: TomJ #252214:
Pre 62+ je tam ešte jedna záludnosť:
"Občania 62+ pri výdaji CL100 – V prípade vypredania kontingentu všetci cestujúci (okrem občanov 70+ a držiteľov preukazu ŤZP-S) platia poplatok za servis."
Reakcia na: TomJ #252214:
Ak píšu LEN o niekom, tak všetkých ostatných mimo kategórie LEN sa to netýka.
Reakcia na: Cancer #252209:
Študenti budú pri výdaji bezplatného lístka platiť servisný poplatok? Lebo ZSSK stále píšu len o cestujúcich 62+, že pri kúpe nulového lístka doplatok neplatia, ale o študentoch sa tam nepíše nič.
Reakcia na: Cancer #252209:
Del
Hlavne predtým tvrdili že bude poplatok 50 centov na stanici a euro vo vlaku...
Čo by bolo znesitelne...

Ale bolo by fajn mať na každej zastávke/stanici automat, kde by sa dal kúpiť lístok
Myslím si že by to ľudia začali hneď využívať, veľa ľudí chce stále fyzicky lístok
Reakcia na: Vladimír #252201:
Samozrejme, že na lokálkach iba na najvýznamnejších staniciach a zastávkach a aj vo vlakoch.
Reakcia na: Cancer #252209:
Z toho čo písali, tak teraz platí medziobdobie a napr. miestenky, lôžka, atď. zatiaľ budú bez servisného poplatku.
Postupne chcú nasadiť nové verzie softu a takmer všetko bude so servisným poplatkom.
Absolútne si neviem predstaviť reálne vyberanie tohto poplatku. Sto rokov učili ľudí, nech si kúpia lístok v pokladni, potom keď ich začali redukovať, tak nech si kúpia vo vlaku. Teraz sa úderom polnoci zmení celá zvyklosť.
Konfliktov bude neuveriteľne veľa. Kvantá ľudí sa vozia od nudy (lebo je to bezplatné) a teraz bum 6 € (2 €).
Asi vedia, prečo zrušili revízorov.
Reakcia na: 810zssk #252207:
https://www.zssk.sk/najvyhodnejsie-cestovne/

Tie príklady na stránke vôbec nedávajú zmysel. Tak spiatočný lístok sú dve cesty (hoci je to stále jeden lístok), ale traťový mesačný cestovný lístok je už iba jedna cesta?

Nemala by byť tou sprostou logikou na traťový mesačný zakúpený na stanici prirážka aspoň 60€? Veď každý deň platnosti sa môžeš odviešt tam a späť teda je to 30 ciest tam a 30 ciest späť.

A čo skupinový lístok? 4 osoby, spiatočný lístok. Sú to dve cesty alebo osem ciest? A prečo ak je to „osem ciest“ má byť poplatok 8€ pri nákupe na stanici napriek tomu že je to stále jeden lístok? Lebo tetuša sa bude musieť tri krát zhlboka nadýchnuť kým nájde kde v menu je?

Náklady na spracovanie a vydanie lístka, tlač, správu predajných systémov, technickú podporu a náklady na zamestnanca, ktorý lístok vydáva na ktoré sa odvolávajú sú predsa rovnaké bez ohladu na to aký lístok sa spracuje, vydá, vytlačí…
Reakcia na: B K #252202:
Zaujímalo by ma, ako je v slovníku ZSSK definované slovo "neskôr", lebo vo februári ešte stále neboli v sortimente bagety 😀
Reakcia na: Majo #252200:
Inak k tým spiatočným lístkom, toto riešenie paradoxne tlačí ľudí k využívaniu viac "obsluhy". Ak niekto cestuje z neobsadenej stanice do obsadenej a naspäť (typické dochádzanie z dediny do mesta), po novom bude lacnejšie si kúpiť jednosmerný lístok tam u śtiklístka (3€) a potom jednosmerný lístok späť v pokladni (1€), než si rovno u štiklístka kúpiť spiatočný (6€).
Reakcia na: Miro #252205:
Tak ale Kysuce sú také ... Proste tam kým ľudia prídu na to, že je to rýchlejšie a častokrat pohodlnejšie,..
No bude to trvať ešte pár rokov...
Reakcia na: zakaznik #252204:
Sme zaostalá lokalita - Kysucké Nové Mesto 😛
Reakcia na: Miro #252170:
Tak možno ste nejaká vylúčená lokalita, lebo inde v bratislavských Billách sa samoobslužné pokladne využívajú.
Reakcia na: Vladimír #252201:
Očakávaš od ZSSK racionálne jednanie?
Reakcia na: Majo #252199:
Keď už sme pri tých automatoch, ja osobne by som na slovenských lokálkach videl ako reálnejší automat vo vlaku, než na stanici pustej...

Menej potrebných kusov, dá sa vyriešiť napájanie, podstatne menšie riziko vandalizmu, menšie náklady na výber tržieb, ľahšie online napojenie. Čudujem sa, že toto neskúsili.
Reakcia na: david11 #252189:
Je viac než pravdepodobné, že šetrenie ľudských zdrojov bol v tomto prípade skôr druhoradý cieľ, prvoradý bol vybrať viac peňazí od cestujúcich. Cestovné sa už viac než desaťročie nezvyšovalo. Inflácia ale samozrejme celý ten čas bola (a nie malá). Logické by bolo zvýšiť cestovné. Lenže to by sa platiaci cestujúci samozrejme oprávnene rozhorčili, že časť populácie sa vozí zadarmo a im sa zdražujú cestovné lístky, takže to nebolo "priechodzie". Rušiť bezplatnú prepravu nebolo "priechodzie" už vôbec. Takže prišli s tým, s čím prišli, aby sa osobná železničná doprava nezosypala (hoci to je skôr oddialenie než vyriešenie problému). Okrem spomenutých je mimoriadne veľká blbosť podľa mňa aj to, že pri kúpe spiatočného cestovného lístka sa platí poplatok 2x (čiže u vlakvedúceho 6 €). Spoplatnenie nákupu "neinternetovou" formou možno nájsť napríklad aj v Holandsku, avšak pri výške 1 € ide vzhľadom na cestovné v kráľovstve o pomerne zanedbateľnú sumu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.