Vedenie mesta Senec mi práve potvrdilo, že autobusy nebudú jazdiť po uzavretej ceste, ani popri po uliciach, takže vylukove CP sú zlé, mali by 640 a 645 najprv obslúžiť AS, potom žel.st., ale to bude trvať tak 15 minút. V CP je to opačne. Tak tu niekto nevie cosa bude diať... hlavne cestujúci.
"Najväčší záujem bol o rozšírenie sortimentu o bagety. Ich krátka exspiračná doba a prevádzkové obmedzenia predstavovali komplikácie, no ZSSK spolu s dodávateľom našla riešenie. Od polovice februára sú bagety dostupné vo všetkých troch jednotkách."
Takže už sú vylukove CP bez zmeny časov? Tak len sa odstranili dve zastávky v meste... v takom prípade však autobusy budú premávať aj naďalej po rozobratej ceste bez možnosti obsluhy 2 zastávok. Úsekovou uzavierkou však zostane (prehodí) riziko nestihnutia nadväznosti, a to autobusov na AS, keďže časy spojov sa nezmenia. O kongesciach nehovoriac na ďalších križovatkách.
A ak pôjdu zo žel. Stanice na AS po vyznacenej obchadzkovej trase, tak to je +8/15 min namiesto deklarovaných 4 (čo sa neplní ani dnes).
https://www.idsbk.sk/oznamy/1lkqn001li51d/
Dvojmesacna kompletna výluka v Senci vybavena zopar vetami. Kratkodobo neobsluhovana žel. Stanica, tak vyuzite zastávky o 2 km ďalej
Co to po nadvaznostiach... obchadzkove trasy rozbiju úplne všetky nadväznosti. Ani sa neuvádza, že sa prehodia trasy v prípade niektorých liniek- najprv sa vykona trasa na AS, potom na žel. st., kde už nestihnú vlaky.
Pre 62+ je tam ešte jedna záludnosť:
"Občania 62+ pri výdaji CL100 – V prípade vypredania kontingentu všetci cestujúci (okrem občanov 70+ a držiteľov preukazu ŤZP-S) platia poplatok za servis."
Študenti budú pri výdaji bezplatného lístka platiť servisný poplatok? Lebo ZSSK stále píšu len o cestujúcich 62+, že pri kúpe nulového lístka doplatok neplatia, ale o študentoch sa tam nepíše nič.
Hlavne predtým tvrdili že bude poplatok 50 centov na stanici a euro vo vlaku...
Čo by bolo znesitelne...
Ale bolo by fajn mať na každej zastávke/stanici automat, kde by sa dal kúpiť lístok
Myslím si že by to ľudia začali hneď využívať, veľa ľudí chce stále fyzicky lístok
Z toho čo písali, tak teraz platí medziobdobie a napr. miestenky, lôžka, atď. zatiaľ budú bez servisného poplatku.
Postupne chcú nasadiť nové verzie softu a takmer všetko bude so servisným poplatkom.
Absolútne si neviem predstaviť reálne vyberanie tohto poplatku. Sto rokov učili ľudí, nech si kúpia lístok v pokladni, potom keď ich začali redukovať, tak nech si kúpia vo vlaku. Teraz sa úderom polnoci zmení celá zvyklosť.
Konfliktov bude neuveriteľne veľa. Kvantá ľudí sa vozia od nudy (lebo je to bezplatné) a teraz bum 6 € (2 €).
Asi vedia, prečo zrušili revízorov.
Tie príklady na stránke vôbec nedávajú zmysel. Tak spiatočný lístok sú dve cesty (hoci je to stále jeden lístok), ale traťový mesačný cestovný lístok je už iba jedna cesta?
Nemala by byť tou sprostou logikou na traťový mesačný zakúpený na stanici prirážka aspoň 60€? Veď každý deň platnosti sa môžeš odviešt tam a späť teda je to 30 ciest tam a 30 ciest späť.
A čo skupinový lístok? 4 osoby, spiatočný lístok. Sú to dve cesty alebo osem ciest? A prečo ak je to „osem ciest“ má byť poplatok 8€ pri nákupe na stanici napriek tomu že je to stále jeden lístok? Lebo tetuša sa bude musieť tri krát zhlboka nadýchnuť kým nájde kde v menu je?
Náklady na spracovanie a vydanie lístka, tlač, správu predajných systémov, technickú podporu a náklady na zamestnanca, ktorý lístok vydáva na ktoré sa odvolávajú sú predsa rovnaké bez ohladu na to aký lístok sa spracuje, vydá, vytlačí…
Zaujímalo by ma, ako je v slovníku ZSSK definované slovo "neskôr", lebo vo februári ešte stále neboli v sortimente bagety
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko