Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ES499.0001 #251806:
Ja viem
Ale aj to bude čoskoro (2roky), čaká teraz sú na Povazanoch po Púchov ..
Reakcia na: Ma178rek #251804:
KISS môže ísť do Žiliny až vtedy, keď ju prepnú na striedavý prúd.
Reakcia na: S499.1023 #251801:
Hej ale na 120km baterka ? 😃 Panteri sú na 80km. Samozrejme baterka sa dá modifikovat ale koľko budeme robiť drôty do Fiľakovo? 10 rokov?
Reakcia na: david11 #251800:
Momentálne KISS nemal také uplatnenie na trati BA-TN-ZA lebo donedávna bol nasadzovaní iba na REX po TN
Reakcia na: S499.1023 #251801:
Ak by sa jednalo o vectron dual mode.. ten má spotrebu akú cca?? Nenašiel som
Reakcia na: Petto #251798:
Hybridy chcú na trať do Prievidze čo som sa dočítal...
Iba žeby sa niečo zmenilo
Reakcia na: Petto #251798:
Možno sú tam menší diletanti ako ty, keďže vedia, že sa ide drôtovať Zvolen - Fiľakovo, k tomu Košice - Moldava a hneď máš wireless len nejakých 120 km.
Reakcia na: Trammat #251796:
Tak prezentované to bolo hlavne kvôli doplnenej kapacite na silných odchodoch, kde krátky push pull nestačil.
Reakcia na: Petto #251797:
Tak nech prehodia výpravu do vozovne Petržalka alebo zmenia dojazdy.
Tak to aj malo byť Jurácke poradia predsa robili kedysi dojazdy smer Jurák.
Reakcia na: Ma178rek #251791:
Okrem toho v clanku rec o planoch hybridov na tratiach. No neviem co tam robia za diletanti robia ked sa v clanku pise aj no nasadeni hybridov v useku ZV KE kde je usek bez elektriny cca 200km 😁.
Naco su vedene posledne 2 L84 z Dubravky az do Ovsista ? Ta uplne posledna ide par minut pred nocakmi doslova. Su to poradia z DP Jurak tak to mohlo ist rovno do vozovne a nie este sa trepat zbytocne do Petrzalky. Zo Zochovej isiel vcera 1 clovek vo voze smer Ovsiste.
Reakcia na: david11 #251795:
To je kvoli tomu, že sú deponované v Nových Zámkoch.
Reakcia na: Ma178rek #251794:
Jeden predsa behá na 130 na najvyťaženejšich odchodoch.
Reakcia na: tiny111223 #251792:
😂😂 nevadí
Nooo chcú na celú linku Zilina-Bratislava nasadiť iba Stadler Kiss
Čo je fajn v rámci aj servisu a podobne
Zjavne bude obeh 6-7 jednotiek a 1 bude záloha (čistá jazda 2*2.5h a asi celkovo 2h prestoj na konečnej takže 7 jednotiek)
Reakcia na: tiny111223 #251792:
Nevadí, bola to Žilina
Reakcia na: Ma178rek #251791:
Myslíš Záhorskú ves?
Reakcia na: 6503 #251769:
Dne svysiel článok že ZSSK plánuje nákup ďalších 4 jednotiek na trať BA-ZA
Reakcia na: Andrej #251788:
"Hlavne že títo polovodiči všetci majú pekné uniformy, lebo presne to je dôležité."

Ja si pamätám z 90-tych rokov vodičov šoférujúcich v tielku a kraťasoch, a jazdili úplne rovnako ako popisuješ.

Takže za mňa, aspoň niečo sa zmenilo k lepšiemu 😋
Reakcia na: Andrej #251788:
Pri trolejbuse to niekedy veľmi neviete ovplyvniť, jednoducho ak máte nejakú splietku výhybiek a k tomu idete do vetvy s vypnutou jazdou, musíte našľapávať, nech nezostanete visieť. To ovládanie výhybiek bolo kedysi tiež podstatne horšie, lebo bol trolejový kontakt, kedy sa zároveň vzduchom brzdilo a dával odber jazdou pre prehodenie výhybky. Súhlasím však s tým, že všetko sa dá robiť aj v kultivovanej forme.
Reakcia na: csepka_3 #251782:
Dnes jazdia úplne najhoršie trolejbusári. Tam sa o žiadnej kultúre cestovania nedá ani snívať, tam sa jazdí takmer exkluzívne plná jazda / plné brzdenie. Už viac krát som mal tú "česť" cestovať z ASMN troloSORom s kuframi a to bolo ako za trest, po celom priestore sa kĺzali. Hlavne že títo polovodiči všetci majú pekné uniformy, lebo presne to je dôležité.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.