Tak bude v tých vlakoch každý deň stáť o 24 ľudí viac, ako dnes
Opakujem, že problémové budú (môžu byť) špičky. Teda pracovné dni ráno do BA, pracovné dni (najmä štvrtky a piatky) poobede z BA, nedeľa do BA. Napríklad taký R 700 má od pondelka do piatku až 8 vozňov, a prázdne to nejazdí. A práve cez tieto mnou vymenované špičkové časy k žiadnemu posilneniu na Tatranoch nedošlo. Aj tento GVD jazdia Tatrany (v tých špičkách) každú hodinu. Akurát Považská Bystrica a Púchov o dva páry Tatrana príde (kam sa presunú cestujúci? do Považana so 6 vozňami? ). Preto som sa aj pýtal, či budú aspoň v špičkách niektoré vlaky posilnené.
Uznávam ale, že tých 24 miest nie je až taká tragédia. Mohlo byť aj horšie. Tie BDsheer sa na vlaky typu Považan objektívne moc nehodia. Len je škoda, že sa proste tie vozne bez náhrady zrušia, a kapacita klesne.
No tie Považany sú vcelku fail, lebo už teraz majú menšiu kapacitu ako Stadlery, ktoré jazdia len po Trenčín (po novom po Púchov). Keď som v piatok išiel Považanom, tak aj v 1. triede bola obsadená každá dvojka aj štvorka aspoň jedným človekom. A to bolo v auguste, kedy je menší pohyb ľudí.
Ďakujem za print screeny z VOD, bohužiaľ sa naplnilo to, čoho som sa obával. Považany (tie v klasických súpravách) budú oproti dnešku skrátené o 1 vozeň...
Budú aspoň v špičkových časoch posilnené? Dnes majú štandarne 7 vozňov, niektoré bývajú posilnené na 8 vozňov. A býva v nich dosť plno. Síce z nich ubudnú cestujúci z a do Brestovian (ktorým sa mimochodom oproti súčasnému GVD skokovo zhorší cestovanie), ale zahustenie expresov tie Považany nijako neodľahčí. Určite nie tak, aby bolo opodstatnené ich skracovanie. V špičke jazdia expresy každú hodinu už dnes, ba dokonca pre Púchov a Považskú Bystricu dva páry expresov vypadnú. A kam sa tí cestujúci presunú? Samozrejme do Považana s oslabenou kapacitou
Druhá možnosť - poslať na mail. Ale keďže cez mail BA sekcie imhd sa to ku mne nedostane, tak môžeš priamo mne na mirec240@imhd.sk a ak budú použiteľné, uverejníme
Všetky Tatrany majú rovnaké radenie, strieda sa len typ vagóna 1. triedy (Apeer/Ampeer/Ampz). Rexy so Stadler Kissmi sa predĺžia až po Púchov ako R Považan a ICčka sa (ne)rušia.
Ja nemám ilúziu, že budú mať expresy rovnaký počet vozňov ako teraz. Ak teraz majú 10 vozňov, po novom budú mať možno 8. Stále to bude možné odkomunikovať ako posilnenie.
Nie je to tak tento grafikon. Na S20 kvôli obmedzenému rozsahu jej premávky pre modernizáciu trate (zrušenie pásmovej obsluhy) jazdia aj ráno aj poobede spojené 671.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
barack40
Opakujem, že problémové budú (môžu byť) špičky. Teda pracovné dni ráno do BA, pracovné dni (najmä štvrtky a piatky) poobede z BA, nedeľa do BA. Napríklad taký R 700 má od pondelka do piatku až 8 vozňov, a prázdne to nejazdí. A práve cez tieto mnou vymenované špičkové časy k žiadnemu posilneniu na Tatranoch nedošlo. Aj tento GVD jazdia Tatrany (v tých špičkách) každú hodinu. Akurát Považská Bystrica a Púchov o dva páry Tatrana príde (kam sa presunú cestujúci? do Považana so 6 vozňami?
Uznávam ale, že tých 24 miest nie je až taká tragédia. Mohlo byť aj horšie. Tie BDsheer sa na vlaky typu Považan objektívne moc nehodia. Len je škoda, že sa proste tie vozne bez náhrady zrušia, a kapacita klesne.