Riešenie problému linky číslo 3 by mohlo spočívať v predĺžení linky číslo 7 až do Rače podobne, ako je to počas rannej špičky. Vzhľadom na to, že sa na linku 7 vypravujú vysokopodlažné vozidlá, veľa potenciálnych cestujúcich v úseku Blumentál - Stn. Vinohrady aj tak využíva prednostne linku 3 pre vyššie pohodlie. Pokiaľ by sme sa ale bavili skutočne o prepravnej kapacite, je na mieste otvoriť teóriu, či by nepomohlo pridanie poobedných delených služieb D7/1-D7/10, z čoho by polovica vozidiel končila v Rači podobne, ako je tomu aj teraz. Obávam sa, že odpoveď na naše otázky prinesie až otvorenie novej trate v Petržalke.
Profi vlčáci si počkajú na L7 ak v tom čase ide a po Vinohrady cestujú ako ľudia. Prípadne majú štastie na päť dojazdov L7 do Rače po 17h.. No po 18h sa už proste tlačiť musia..
Ozaj by mohol niekto zvážiť posilnenie rannej špičky na L50 a poobednej na L3. Čoraz častejšie sa mi stáva, že sa do električky/autobusu ani nedostanem, respektíve nedostanú všetci.
Sutaze su na to, aby ak sa nahodou otvoria nove OP z EU na nakup CNG busov prip diesel hybridov,tak sa rovno urobi objednavka a usetri sa cas kym by vyhodnotili sutaze. Osobne si ale myslim, ze diesel busy (hoc aj za vlastne) sa budu kupovat tak ci tak, lebo tie uz treba.
Posledne sutaze mu nevysli nikde v SK-CZ. Aspon co sa tyka klbakov. Nitra a Trencin boli priame odbjednavky a tych par ks v ČR pravdepodobne tiez. Aspon NS12 mu ako tak šli, aj u nas aj v ČR. Zial uz to cenou nedavaju, lebo prisiel Streetway a Kent cim prisli o najvacsie mesta Prahu a BA kde mali "dlho monopol". Medzimestske ICN blbosti tiez moc nepribudaju. Mali skusit nemecky trh viac ale asi sa boja pokut ak sa im budu kazit vozidla v zaruke.
Bratislava ide zachranovat asi zdochinajuci SOR, o ktorom bol clanok ze je v rekordnej strate. Pisem to samozrejme obrazne ale Kosice to bol ebus tender s jasnym vitazom.
DPB sa správa ako normálny podnik - súťaž vypisuje v predstihu a nie až v momente, kedy sa mu pod rukami rozpadáva vozový park (v tomto prípade autobusov). CNG beriem ako snahu nejako ešte zužitkovať plničku na Juráku, z ekologického hľadiska je prínos oproti EURO6 dieslom minimálny. Finančne sa to tiež neoplatí, ale ak sa na to budú dať podojiť fondy (neviem či vôbec a ak áno, do akej miery), tak to akceptujem. Na rozdiel od vodíkového nezmyslu, ktorý som kritizoval od samotného začiatku, na ktorý som názor nezmenil a nezmením pokiaľ DPB verejne neprezentuje čísla, ktoré vyvrátia moje obavy čo sa efektívnosti vynaloženia verejných financií týka, teraz bez ohľadu čo si myslím o technológii samotnej.
Na diesel v tom budeme sami pravdepodobne. Na Hybridné diesle by snáď presli EU fondy lahsie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
csepka_3