Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andrej #250900:
Sutaze su na to, aby ak sa nahodou otvoria nove OP z EU na nakup CNG busov prip diesel hybridov,tak sa rovno urobi objednavka a usetri sa cas kym by vyhodnotili sutaze. Osobne si ale myslim, ze diesel busy (hoc aj za vlastne) sa budu kupovat tak ci tak, lebo tie uz treba.
Reakcia na: Andrej #250900:
Áno, že sa náhodou podarí financovanie z EÚ zdrojov.
Reakcia na: Solider #250899:
Ak nie sú peniaze tak na čo vôbec robia súťaže? Dúfajú že tie peniaze im spadnú z oblakov?
Reakcia na: upravovač fotiek #250894:
A čo zmení nejaký článok na tom, keď nie sú peniaze na nové autobusy? 🙂
Reakcia na: upravovač fotiek #250892:
CNG je tam kvôli tomu, že od 1.1.2026 musí byť minimálne 48% vozidiel ekologických (dnes 34%) a CNG vozidlo do tejto kategórie spadá.
Reakcia na: upravovač fotiek #250896:
Posledne sutaze mu nevysli nikde v SK-CZ. Aspon co sa tyka klbakov. Nitra a Trencin boli priame odbjednavky a tych par ks v ČR pravdepodobne tiez. Aspon NS12 mu ako tak šli, aj u nas aj v ČR. Zial uz to cenou nedavaju, lebo prisiel Streetway a Kent cim prisli o najvacsie mesta Prahu a BA kde mali "dlho monopol". Medzimestske ICN blbosti tiez moc nepribudaju. Mali skusit nemecky trh viac ale asi sa boja pokut ak sa im budu kazit vozidla v zaruke. 😃
Reakcia na: Petto #250895:
A vyhrá to SOR?
Reakcia na: upravovač fotiek #250892:
Bratislava ide zachranovat asi zdochinajuci SOR, o ktorom bol clanok ze je v rekordnej strate. Pisem to samozrejme obrazne ale Kosice to bol ebus tender s jasnym vitazom.
Reakcia na: Solider #250893:
Na to je tu hádam nezávislá žurnalistika, ktorá by sa toho chytila. Kedysi boli také články na imhd. Dnes neviem, kto by ich napísal.
Reakcia na: upravovač fotiek #250892:
A koľká v poradí je toto súťaž? Dve či tri špekulatívne bez vybraného uchádzača?
Reakcia na: Petto #250891:
DPB sa správa ako normálny podnik - súťaž vypisuje v predstihu a nie až v momente, kedy sa mu pod rukami rozpadáva vozový park (v tomto prípade autobusov). CNG beriem ako snahu nejako ešte zužitkovať plničku na Juráku, z ekologického hľadiska je prínos oproti EURO6 dieslom minimálny. Finančne sa to tiež neoplatí, ale ak sa na to budú dať podojiť fondy (neviem či vôbec a ak áno, do akej miery), tak to akceptujem. Na rozdiel od vodíkového nezmyslu, ktorý som kritizoval od samotného začiatku, na ktorý som názor nezmenil a nezmením pokiaľ DPB verejne neprezentuje čísla, ktoré vyvrátia moje obavy čo sa efektívnosti vynaloženia verejných financií týka, teraz bez ohľadu čo si myslím o technológii samotnej.
Reakcia na: marek1978 #250890:
Na diesel v tom budeme sami pravdepodobne. Na Hybridné diesle by snáď presli EU fondy lahsie.
Na UVO DPB pribudli sútaže na 130 Cng klbakov a 110 diesel klbakov.
Reakcia na: 810zssk #250887:
Ako to nemôže fungovať vidíme v praxi. 🙂
Reakcia na: Jak44 #250886:
Zmluva má nejakú výpovednú lehotu, plus je tam banková záruka. V každom prípade tvoja logika je úplne zvrátená - nemôže to fungovať tak že niekto podstrelí cenu a potom nič nemusí plniť. Práve naopak, takéto konanie naznačuje kolíziu medzi BSK a Arrivou (a to hovorím ako človek čo sa v tom čase "bil" za to že ten tender bol férový). Nastav vysoké štandardy ktoré donútia "bežných" uchádzačov nastaviť nim primerané ceny a potom tých uchádzačov v tendri podstrel kamarátom ktorý vie že ich nebude musieť plniť...
Reakcia na: 810zssk #250885:
Myslíš, že Arriva má záujem tu byť stratová? Na 99% kraj nemá plán, ak by sa Arriva zdvihla a povedala, že pri kombinácii ceny za vzkm a sankcií to prestane jazdiť a vypovie zmluvu.
Reakcia na: Jak44 #250884:
"Že sa neudeľujú pokuty pri tej nízkej cene, čo Arriva ponúkla chápem" - A akú logiku by to malo mať?
Už po X-tý raz touto diskusiou pozdravujeme ľudí z BID, ktorí si to tu čítajú. Že sa neudeľujú pokuty pri tej nízkej cene, čo Arriva ponúkla chápem, ale hádam by kraj mohol mať dosť odvahy riešiť aspoň porušenia Prepravného poriadku, keď už Štandardy sú papier, ktorého najlepším využitím je šmýrak.
Reakcia na: Miki90031 #250876:
O zastavovaní prímestských autobusoch a znameniach sa tu popísalo veľa, ale ak dávaš znamenie a spoj aj tak nezastaví, tak je to na sťažnosť cez idsbk.sk/kontakty alebo arriva.sk/kontakt -> chcete podat reklamáciu?

Ja osobne dávam znamenie zdvihnutím ruky pozerajúc sa na vodiča/vozidlo vždy až dovtedy, kým si nie som istý, že vodič ma zaregistroval (napr. zapne smerovku, začne pribrzďovať do zastávky).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.