Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nedávno sa diskutovalo o tom, že nie je vhodné písať konkrétne čísla vozidiel, pretože niekto z DPB stránku monitoruje a na základe takýchto informácií vodičov postihuje.
Pred pár dňami som poslal na DPB e-mailom sťažnosť. Išlo o jeden vynechaný spoj (výjazd z vozovne na 3/7, ktorý nebral cestujúcich a išiel ako "služobná jazda") a jeden prípad na linke 78, kde sa vodič bavil s inou osobou a neotváral predné dvere, a to ani vtedy, keď zastal na zastávke ako druhý a spredu kríval invalid. Odpísali mi, že sťažnosť musí obsahovať môj podpis, a teda že ju musím podať písomne, inak ju nemôžu vybaviť.
Zaujímavé. Sťažnosť e-mailom (z mailového servera, ktorý "podpisuje") sa riešiť nemôže, ale keď niekto niečo napíše na webe (kde môže uviesť akúkoľvek prezývku, a teda napísať bez rizika postihu aj úplnú lož), tak za to že by hneď strhávali prémie??? Nejako mi to nejde dokopy. (Čím samozrejme netvrdím, že to tak nemôže byť. Len tomu nerozumiem.)
Sarko: OK, len som sa pytal 😉
Reakcia na: COLOR #25013:

To áno, ale keďže život mi je milší, na nikoho neukážem prstom. To nech riešia zodpovední. Ak by bol záujem, pre dostatie sa do obrazu by som pár príkladov uviesť vedel.
Reakcia na: S499.1023 #25010:

A čo urobí policajt, keď mu chce páchateľ utiecť? Použije donucovacie prostriedky. Zatiaľ som nič nenavrhol, len uvažujem, čo by bolo potrebné, aby funkcia revízora v dnešnom demokratickom svete mala aký-taký objektívny význam.
Reakcia na: S499.1023 #25010:
No, že by vlčák mohol dostať vačší postih, ak by sa také niečo stalo.
S499: Nie len podľa novely cestujúci bez lístka bude musieť ukázať OP. To či bude mať štatút verejného činiteľa neviem? To asi nie, ale zatýkať predsa môže každý. Ak vidíš páchanie trestného činu, si povinný zabrániť páchateľovi ďalšej činnosti a zadržať ho do príchodu polície. Volá sa to nejako, že občiansky zatykač či ako. Ale nenúti ťa to ohrozovať svoje zdravie. Už neviem presne ako to bolo, ale takto je to približne.

Myslel som že verím vedeniu mesta. A vlastne verím aj vedeniu DPB, aj keď trochu menej.
A mimochodom preco vam nevadi nastupovanie 1. dverami v 3. tarifnom pasme - L53?
Sarko: To s tymi kriminalnikmi je odvazne... Dokazes to obhajit?
Reakcia na: ufo #25003:
Žlelzničiar je čistokrvný magor, 7-8 osob na m2 je čiste teoretické číslo, ktoré sa nedá v praxi dosiahnuť. Bežná prevádzka MHD, to nie sú pokusy o zápis do Guinness Book of Records ani linka 39 s hyperstlačiteľnými študentami.
Trepú nezmysly, populistické kecy. BA by v súčasnosti miesto elektronického systému podstatne viac pomohol systém 4CPO (4 Cedule Plechové Osvetlené) a čisté, kultúrne, nerozpadávajúce sa a neposprejované vozy. Kiež by radšej sprevádzkovali hlásenie zastávok, to je podstatne užitočnejšie a za menej peňazí.
I.
Reakcia na: COLOR #24977:
Ale bude to také nablískané, len to musíš vytlačiť na lesklom papiery, ktorý je však mäkký a tak ho potom podlepiť tvrdým papierom.

Ak by chcel hocikto aj ten Solaris Trollino 15 (s kontajnerom/bez) tak mu ho pošlem.
Reakcia na: Sarko #25002:
A to akože keď bude mať revízor štatút verejného činiteľa, tak to takému vlkovi nejako zabráni utiecť, dať mu po papuli či mávať naňho búchačkou? Status verejného činiteľa prináša so sebou podstatne viac nevýho ako ýhod, netreba bezhlavo navrhovať.
I.
Reakcia na: J #25006:
😃 Vďaka za objasnenie 🙂
Reakcia na: ufo #25003:
Veď hej, lenže v BA ten nárast vzkm nebol vďaka finančným suchotám. Uvidíme čo donesie 1.1.2005. Netreba to brať ako exaktnú vec, ale toto vedenie pripravuje veci na zlepšenie a ja im verím.
Reakcia na: J #25006:

Presne tak. WAP mi napadol čisto len v súvislosti s mojou profesionálnou deformáciou. 🙂
Color: Ja som spravil aj trollino 15m a to aj s kontajnerom aj bez neho. Takže ak chceš pošlem ti to mailom, lebo trollino 15 medzi nimi nemajú. Jednuducho som spojil urbino 15m a strechu z trollina 12 a 18.

Vladimír: Bratislava NUTNE potrebuje nové autobusy už tri roky a vidíš stále sa to dá a stále tá MHD jazdí. 🙂

Sarko: Len súhlas, ale to DP nevyrieša bez zákonodárneho zboru. Inak vlastne by nepotrebovali žiaden wap, či PDAčko, ale obyčajnú vysielačku a spojenie s centrom, ktorý čísla overí na nete.
Reakcia na: si #24965:
Ale aj tak nechápem, prečo by sa na týchto linkách malo nastupovať prednými dverami.
Reakcia na: galiyosha #24978:
presne tak, a este by mohli nosiť menovky na viditeľnom mieste, aby to obmedzovalo ich hrubé vulgarne spravanie. 🙂
Reakcia na: J #24839:

pripájam články z minulosti:
SME 12.3.1999
V Bratislave cestuje v MHD 7 až 8 osôb na meter štvorcový, cieľom do roku 2003 je 5 osôb

Dosiahnuť úroveň obsadenosti 5 osôb na meter štvorcový vo vozidlaách hromadnej dopravy počas celého dňa sleduje okrem iného v koncepcii na roky 1999 až 2003 Dopravný podnik Bratislava, a.s. V súčasnosti cestuje v priemere sedem až osem osôb na meter štvorcový, povedal generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Dopravného podniku Ján Zachar...


Večerník 4.8.1999
...V koncepcii rozvoja MHD v Bratislave na roky 1999 až 2003 sa uvažuje o ďaľšom zvyšovaní výkonov postupne až k hranici 49mil. vzkm s cieľom postupného zlepšovania kvality prepravy v štandarde 5 osôb na 1 m štvorcový v roku 2003...


Oni totiž v DPB vedia asi už dávno, čo je potrebné pre našu MHDčku, len nie a nie preto niečo urobiť. Takéto články sú len prázdne bezduché reči manažmentu DPB.
Reakcia na: J #24961:

OK, síce sa vytvorí databáza na WAPe, ale ešte stále je potrebné doriešiť kopec ďalších "detailov". V prvom rade, ako som už spomínal, dať revízorom väčšie právomoci verejného činiteľa. Napr. čierny pasažier nemá žiadne doklady. Ako ho donúti revízor, aby vyčkal do príchodu polície? Stačí, že je len šikovnejší, vyšmykne sa a utečie. V horšom prípade môže na revízora fyzicky zaútočiť alebo vytasiť búchačku a čo potom? Nech mi nikto netvrdí, že niečo také nehrozí, keď k podobným prípadom dochádza. Revízori by mali byť podľa môjho názoru špeciálne školení, prejsť špeciálnymi previerkami, byť špeciálne platení (aby boli nepodplatiteľní) a mať dostatok právomoci. Taký "zbor" revízorov by DP stál viac, preto by bolo lepšie radšej vyzbrojiť menší zbor, ako armádu agresívnych a neškolených ľudí. Hovorím to preto, že medzi súčasnými revízormi sa vyskytujú aj kriminálnici, ktorí chodia "zlými chodníčkami" nielen mimo MHD, ale dokonca aj pri výkone služby.
Reakcia na: Sarko #25000:
Radšej to nerozoberajme. Pokiaľ ide o mňa, tak si myslím, že ak je niečo nutnosť, tak sa to bez toho nedá. Ale ešte raz, nerozoberajme tu opäť takéto somariny, lebo už na to nemám dosť síl.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.