no toto je strašná tragédia, vodič pravdepodobne neznalý miestnych pomerov zle odbočil a zazmätkoval v strese .. zranil sa niekto? nie .. poškodil sa voz? nie .. tak potom nerozumiem prečo z toho treba robiť senzáciu po internetoch .. mnohým vodičom sa to už stalo a mnohým sa to ešte aj stane, ver že je to pre vodiča nepríjemné aj bez toho aby sa o tom verejne rozprávalo.
To je fajn, ale administratívna príprava beží? Zatiaľ som nevidel žiadnu komunikáciu o tom že by sa niečo malo meniť, ani si nie som vedomý materiálov na zastupkách (aj keď to už sledujem menej ako kedysi, tak mi mohlo ujsť). Nepredpokladám že sa domontujú označovače a ďalší deň spúšťame
uprimne, neviem ci by ma hoc aj odpustenie dane z nehnutelnosti motivovalo k tomu aby som si nechal kotvit trakcne vedenie o budovu.... a teda obvzlast ak by som dakedy chcel na budove riesit nejake tepelne izolacie a taketo kotvenie je super tepelnym mostom ale ano, naznacena cesta je ta spravna ak sa chce mesto zbavit stlpov z ulice.....
Lenže majitelia nehnuteľností sa chceli tých závesov na budovách zbaviť a mesto im vyhovelo. Také veci mali byť trvalo zapísané ako vecné bremeno každej nehnuteľnosti. Vrátiť "ružice" na fasády a zavesiť na ne trakčné vedenie bude ťažké. Môžno keby mesto za to znížilo daň, tak byť sa to mohlo podariť.
1856 mat mat odchod az 14:46, presne ako pises, isiel nacas. Vynechal skutocne spoj 14:26 (1827). Ale zda sa ze siel spoj aj o 14:36, konkretne cislo 3319.
Autobus č.29 zo zastavky Pánske ku zastavke Malá scéna (č. autobusu 1856), mal mať odchod 14:26, prišiel až 14:46 čím vynechal dva spoje. Z opačného smeru medzi tým prešli dva autobusy č.29. Nerozumiem toto vynechanie.
Ja viem, nechcel som Ťa chytať za slovíčka, ale rozčuľuje ma, ako sa všetci, vrátane inštitúcii ako EÚ, tvária, že sme ekologickí.
Ide o to, že niečo také neexistuje, teda EÚ požaduje nevyrobiteľnú vec. Aj keby to jazdilo na nič, tak už len kontakt pneumatík s vozovkou vytvára emisie. A to nehovorím o výrobe vozidla, ani pri ňom nevzniká ani atóm emisie?
Ak chce byť EÚ ekologické, tak nech spravia embargo na dovoz väčšiny výrobkov z Číny. Tie, ktoré si vieme vyrobiť tu v EÚ, vyrábajme ich tu.
Emisie vyprodukované v Číne, veľká časť je naša (EÚ)!
Neviem aký to bol typ, používal sa pri ručnom čistení vozidiel, predovšetkým rušňov. Keďže vozidlá sú znečistené špecifickou zmesou prachu, oleja, atď., tak bežné saponáty nepostačujú. Žiaľ, použila sa až príliš silná chémia, ktorá vyžrala farbu. Našťastie sa poučili a ZSSK (vrátane externých firiem) si už na výber chémie dávajú veľký pozor a musí byť vopred schválený.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki