Autobus č.29 zo zastavky Pánske ku zastavke Malá scéna (č. autobusu 1856), mal mať odchod 14:26, prišiel až 14:46 čím vynechal dva spoje. Z opačného smeru medzi tým prešli dva autobusy č.29. Nerozumiem toto vynechanie.
Ja viem, nechcel som Ťa chytať za slovíčka, ale rozčuľuje ma, ako sa všetci, vrátane inštitúcii ako EÚ, tvária, že sme ekologickí.
Ide o to, že niečo také neexistuje, teda EÚ požaduje nevyrobiteľnú vec. Aj keby to jazdilo na nič, tak už len kontakt pneumatík s vozovkou vytvára emisie. A to nehovorím o výrobe vozidla, ani pri ňom nevzniká ani atóm emisie?
Ak chce byť EÚ ekologické, tak nech spravia embargo na dovoz väčšiny výrobkov z Číny. Tie, ktoré si vieme vyrobiť tu v EÚ, vyrábajme ich tu.
Emisie vyprodukované v Číne, veľká časť je naša (EÚ)!
Neviem aký to bol typ, používal sa pri ručnom čistení vozidiel, predovšetkým rušňov. Keďže vozidlá sú znečistené špecifickou zmesou prachu, oleja, atď., tak bežné saponáty nepostačujú. Žiaľ, použila sa až príliš silná chémia, ktorá vyžrala farbu. Našťastie sa poučili a ZSSK (vrátane externých firiem) si už na výber chémie dávajú veľký pozor a musí byť vopred schválený.
Nie som tu prvý krát, už sem chodím vyše 1 a pol roka a som si to aj myslel, ale nebol som si celkom istý či má trakčné batérie. Síce teraz jazdí na linke 44, ale ešte nie je zlúčená s linkou 41, preto som sa pýtal. Potom som si pozrel bližší popis toho modelu a bolo to tam napísané. A o tých príspevkoch s modelom SOR TNS 12 na linke 44 ani neviem, lebo keď má táto diskusia vyše 200 000 príspevkov a určite sa mi neoplatí scrollovať až neviem kam
Tak neviem, dlhé mesiace sa tu informuje, píše a diskutuje o tom, že SOR TNS 12 budú jazdiť na zlúčenej linke 44 + 41 s tým, že kde chýba trolejové vedenie, využije baterku a ty tu zrazu objavuješ túto skutočnosť ako novinku... Si tu prvýkrát na týchto stránkách?
Všímam si že na linku 44 sú vypravované aj trolejbusy SOR TNS 12. Tie majú trakčnú batériu?
UPDATE : Zistil som, že majú. Tak v tom prípade budú na linku 44 vypravované asi zväčša tieto SOR TNS 12-tky.
Pod najprimitívnejším myslíš najpotrebnejší, pretože ja som to pochopil tak, že najprimitívnejší = najjednoduchší? Ako som už písal, je logické začať jednoduchšou traťou, keď už sú/budú hotové podklady. Na TT Mlynská dolina sa predsa tiež pracuje, len to trvá dlhšie.
To, že nie je jednoduchšia mi je jasné, ale je zatiaľ najväčšiou prioritou a má aj najväčší význam. Radšej poďme od najprimitívnejšieho po najneprimitívnejšie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mhr1