Je to tak. Minimálne na úrovni BA by som očakával jednotný prístup. Mne napríklad tie letecké zábery zo Starého Mesta už teraz odpovedali na dosť otázok. A už som scrolloval na Račianske mýto a .... nič.
Vyzerá to super, jedine ma mrzí, že sa každý sa hrá na svojom piesočku... vo výsledku tu bude toľko GISov koľko samosprávnych jednotiek, a nikde nebude všetko.
Prosím, to zobrazovanie výsledok v plánovači cesty na desktopoch by sa nedalo spraviť tak, aby časť s výsledkami bola rovno rozbalená na celú dĺžku svojho obsahu a nebolo tam to otravné a nepríliš prehľadné scrollovanie, často sa aktivujúce už s prvou sadou výsledkov? Keď som hlásil pôvodný bug, a síce, že sa tam nedá scrollovať vôbec a spodné výsledky nevidno, som bol za tú expresnú opravu vďačný, ale myslel som, že to je len dočasné riešenie
Arriva zvolila toho istého dodávateľa čo SL. Teda ak bude odbavenie totožné so SL, nahodí sa tam ten istý SW. Ak by malo byť iné, treba zmeny objednať a pripraviť.
A to Arriva zvolila nejakého exotického dodávateľa, že sa mu neoplatilo vopred pripraviť implementáciu kontroly priložením na vlastnú päsť, lebo by nikdy nemal potenciál ich uplatniť u iného odoberateľa?
Nebolo by pribratie Arrivy do existujúcej licencie rádovo rýchlejšie než vydanie novej? (Aspoň teda na diaľkovej smer Ukrajina mám pocit, že sa pod jedným číslom spolupracujúce spoločnosti striedajú dosť pravidelne.)
Alebo to je proti filozofii firiem dotknutých zmenou dopravcu?
Uplatnenie opcie musí podľa zmluvy s min. polročným predstihom. Takže by sa to od podpisu zmluvy nestihlo tak či tak. Pritom SL oznámil zrušenie tejto linky v stredu popoludní (a to dokonca ani nie BSK).
Akurát prečipovanie kariet musíš riešiť, lebo bez toho by to nefungovalo.
Zatiaľ čo kontrolu PCL len priložením karty by si možno vyžiadala 2 hodiny (a možno aj 20 hodín, ja do toho nevidím) programovania, ale zároveň k tomu potrebuješ aj vstupnú analýzu, testovanie rôznych scenárov.... a hneď sa dostaneš s násobku toho počtu. Tie ale dodávateľ nemá, keďže jeho zamestnanci nesedia so založenými rukami a okrem zmeny dopravcu v BSK (ktorá o.i. znamená vybaviť a oživiť systém v 230 vozidlách) pracujú aj niekoľko iných projektov po Slovensku.
Nemám na toto vyhranený názor - podľa mňa je kľúčové aby pod BID prešlo vydávanie kariet. Na druhé miesto by som dal predajné miesta. Kto obstará vozidlový systém je pomerne jedno, ale je možné že keby to bolo jednotné, darilo by sa nachádzať isté finančné úspory.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.