Raz v Londýne som cestoval aj s rodinou večer autobusom. V meste bol chaos po futbalovom zápase, doprava bola odklonená, vrátane MHD. Tak sme sa presunuli na spodné poschodie smerom ku dverám (Angličania zväčša používajú jediné dvere - vpredu). Vodič nás videl, na zastávke otvoril dvere na svojej kabíne a bez opýtania nás začal informovať ako sa dostaneme do oblastí, ktoré vynechsl pri odklone a kde sú v blízkosti zastávka iných liniek. V podstate sa pýtal on, nie my, pýtal sa, kde sa potrebujeme dostať.
Cancer
Preto, že sa to od nich očakáva iba raz za čas (keď sa ich niekto niečo spýta) by sa mali menej čertiť a radšej sa snažiť odpovedať cestujúcim.
Iba ťažko budú hladať prácu v Bratislave a okolí kde sa ako vodiči budú musieť baviť s niekym počas celej služby menej ako v DPB. Všetci vodiči, ktorí majú problém komunikovať by si mali uvedomiť aké dobré to v DPB majú keď sa od nich očakáva že iba raz za čas keď sa ich nejaký cestujúci niečo spýta budú im odpovedať.
Ešte aj taký vodič pekární sa musí za celý deň baviť s viacej luďmi, o vodičoch taxíkov alebo kuriéroch rozvážajúcich jedlo/balíky ani nehovoriac.
Komunikácia s luďmi (inými ako len nadriadený a najbližší kolegovia) jednoducho je súčasťou práce vodiča. A ak si nejaký vodič myslí, že to tak nieje tak sa minul povolaniu.