Stíhali by sa TNS 12 pri kratšej trase dobíjať? Plus na Kollárovom námestí nie je veľmi priestor na odstavenie viac ako jedného vozidla, takže by aj tak musel byť ostrý obrat (a ani na Hodžovom námestí nie je ideálny stav mať konečnú pre dennú linku)
Pozerám, že už je mapka pre trolejbusovú sieť s platnosťou od marca a novou L44. https://imhd.sk/ba/mapa-schema/2772/Trolejbusy-marec-2024
Osobne som stále presvedčený, že by sa tieto dve linky nemali spájať a robiť z nej takú superdlhú linku, ktorá bude dosť náchylná na mimoriadnosti a tým sa budú presúvať meškania a vynechanie spojov do inej oblasti, kde premáva.
Stálo by za úvahu terajšiu L44 skrátiť po Hodžovo a L41 predĺžiť z Búdkovej dole do mesta okolo Hradu a ukončiť ju na Kollárovom nám. Tu by boli nasadené tie nové TNSka a prestup medzi L44 a L41 by bol v centre na Hodžovom.
"„Už viac ako rok tvrdím, že termín spustenia vyzerá na rok 2025,“ hovorí predseda dopravnej komisie hlavného mesta a starosta Jaroviec Jozef Uhler. „Dnes môžem dodať, že to nebude začiatok roka 2025,“ skonštatoval."
Dnes poobede okolo 2-3 išiel oproti mne v Slovenskom Grobe nejaký 18m Man vo Viedenských farbách. Viete niekto presnejšie info či smeroval na Slovensko alebo niekam inam ? Išiel smerom chorvátsky Grob.
Pokiaľ má pamäť neklame Mercedesy na 84 išli v roku 2019 a bolo to odôvodnené tým že kvôli reko KV aby bola nahradená kapacita a doteraz tam ostali.. radšej by som videl MBCC napríklad na 93 alebo podobnej linke, 84 prežije aj bez nich ..
Hej skontroloval som staršiu výpravu a sedí to ako som si pamätál
Zostáva dúfať, že sa to ešte zmení, keďže aspoň cez PD by sa tam zišli. Veď náklady na prevádzku 31Tr nie sú až toľko vyššie ako na prevádzku 30Tr, alebo áno?
V takom prípade by bol problém hlavne s tou prejazdnosťou než s prevýšením, pokiaľ by sa tam neurobila nejaká nová cesta.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3pa3ck3