Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Public Transport #249392:
Otázne, hore sa to s 12 metrakom otočiť dá. Otázne sú ale prestávky.
Reakcia na: Klepeto #249387:
A predĺžiť 44 na Kamzík už nie je v pláne, či sa tam hore TNS neotočí?
Reakcia na: Ike #249390:
DPB už vyhlásil verejné obstarávanie na prívesné agregáty? 😁
Reakcia na: Klepeto #249387:
Stíhali by sa TNS 12 pri kratšej trase dobíjať? Plus na Kollárovom námestí nie je veľmi priestor na odstavenie viac ako jedného vozidla, takže by aj tak musel byť ostrý obrat (a ani na Hodžovom námestí nie je ideálny stav mať konečnú pre dennú linku)
Reakcia na: Klepeto #249387:
Asi by tam mala byt uvedene aj pre L45 Tesco Lamac s tym jednym spojom co chodi v PD 😁.
Pozerám, že už je mapka pre trolejbusovú sieť s platnosťou od marca a novou L44.
https://imhd.sk/ba/mapa-schema/2772/Trolejbusy-marec-2024
Osobne som stále presvedčený, že by sa tieto dve linky nemali spájať a robiť z nej takú superdlhú linku, ktorá bude dosť náchylná na mimoriadnosti a tým sa budú presúvať meškania a vynechanie spojov do inej oblasti, kde premáva.
Stálo by za úvahu terajšiu L44 skrátiť po Hodžovo a L41 predĺžiť z Búdkovej dole do mesta okolo Hradu a ukončiť ju na Kollárovom nám. Tu by boli nasadené tie nové TNSka a prestup medzi L44 a L41 by bol v centre na Hodžovom.
Reakcia na: seimou #249384:
Minule sme ho minuli medzi Novou Dedinkou a Bernolákovom. Neviem ktorý dopravca si takéto niečo zadovážil.
https://bratislava.sme.sk/c/23278797/vystavba-trate-nadalej-nabera-meskanie-petrzalka-ukazuje-na-utlmene-prace.html

"„Už viac ako rok tvrdím, že termín spustenia vyzerá na rok 2025,“ hovorí predseda dopravnej komisie hlavného mesta a starosta Jaroviec Jozef Uhler. „Dnes môžem dodať, že to nebude začiatok roka 2025,“ skonštatoval."

Som sokovany 🙃
Dnes poobede okolo 2-3 išiel oproti mne v Slovenskom Grobe nejaký 18m Man vo Viedenských farbách. Viete niekto presnejšie info či smeroval na Slovensko alebo niekam inam ? Išiel smerom chorvátsky Grob.
Reakcia na: Klepeto #249382:
Pražské vozy majú elektrickú výbavu Cegelec, naše od Škody
Aj v Prahe sú nadšený z nových trolejbusov. 😁
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-prazane-maji-novou-trolejbusovou-linku-na-palmovku-ale-sveze-je-po-ni-stary-naftovy-autobus-40459615
Snáď takto nebude vypadať aj výprava novej L44 po zlúčení s L41. Trolejbusy vo vozovni a autobus namiesto trolejbusu.
Reakcia na: Kubo123 #249379:
Pokiaľ má pamäť neklame Mercedesy na 84 išli v roku 2019 a bolo to odôvodnené tým že kvôli reko KV aby bola nahradená kapacita a doteraz tam ostali.. radšej by som videl MBCC napríklad na 93 alebo podobnej linke, 84 prežije aj bez nich ..

Hej skontroloval som staršiu výpravu a sedí to ako som si pamätál
Reakcia na: Ma178rek #249378:
Tie Sory a Otokary z Juráku a Trnávky mohli dať namiesto L84 na L68. Meďáky mohli zostať na L84.
Reakcia na: Kubo123 #249373:
Stále lepšie SOR ako zníženie intervalu ale určite by som radšej videl Otokar tsm
Reakcia na: Petto #249357:
Keď sa ich využíva len 14ks, tak by aspoň 1 voz mohol robiť ZV, samozrejme potom, ako sa zabehnú.
Reakcia na: 810zssk #249360:
Inak, nemali byť na 61 pôvodne dlhé prestávky na Hl. st. kvôli absencii TT k Avionu?
Reakcia na: 3pa3ck3 #249364:
Zostáva dúfať, že sa to ešte zmení, keďže aspoň cez PD by sa tam zišli. Veď náklady na prevádzku 31Tr nie sú až toľko vyššie ako na prevádzku 30Tr, alebo áno?
Reakcia na: samkoh #249369:
V takom prípade by bol problém hlavne s tou prejazdnosťou než s prevýšením, pokiaľ by sa tam neurobila nejaká nová cesta.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.