Zostáva dúfať, že sa to ešte zmení, keďže aspoň cez PD by sa tam zišli. Veď náklady na prevádzku 31Tr nie sú až toľko vyššie ako na prevádzku 30Tr, alebo áno?
Osobne by som označil Sorky na L84 ako kapacitne oslabené spoje, aj keď viem, že Jurák tam už nemá nič kapacitne väčšie okrem Otokarov vypraviť. A ak sa nemýlim, ten veľký počet odstavených kusov v Petržalke je pre poruchy spôsobené nedostatočnou údržbou. V tomto je depo Petržalka veľkou tragédiou. Tragédiou preto, lebo si musí z Trnávky a Juráku požičiavať vozy na niekoľko týždňov, aby mohol zabezpečiť výpravu svojich spojov.
Stačí si pozrieť dnešnu výpravu
Ale tak tu je sumár všeobecný
Na 68 sú MBCC čo je navyšenie kapacity.
191 má fullklbak čo je fajn
Jedine ešte ta 88 čo sa týka správnej kapacity je dlhodobo podvyživená (aspoň počas špičky by tam mohli byť nejaké kĺby, prípadne SU 15)
Ale keďže neviem aké presuny presne nastali, viem sa orientovať iba podľa čísel a NB18 z Petržalky sú na Tom veľmi biedne čo sa týka vypravenosti
Otazne je potom ako prestavkuju 40/8-10, ktore v sedle robia len 40. Taka 40/8 nema ani raz prestavku (ako voz) viac ako 15min. Jedine vecer okolo 22.hod na letisku 31min. Musi byt tiez striedac aj ranny aj poobedny tam.
Alebo vikendove tusim 40/9-11 ktore su zidaky od 11 do 19tej. Na tych tiez je urcite striedac.
Pohoda , na 33 mame dnes 3 ks 31tr ( tie tiez stoja v depe este viac).
No oddnes je delena 33/5 trolejbus - dost dlho tam bol prideleny bus z 3DP, neskor z 2DP. Dnes je tam 25tr 6705
Prevádzkové dôvody, napr. miesto na prestávky, obehové časy vozidiel atď. Napr. na 40 je problém že na SND sa vyprestávkovať nedá, a na stanici je tiež plno. Takže sa to rieši prejazdami na 61.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3pa3ck3