Stačí si pozrieť dnešnu výpravu
Ale tak tu je sumár všeobecný
Na 68 sú MBCC čo je navyšenie kapacity.
191 má fullklbak čo je fajn
Jedine ešte ta 88 čo sa týka správnej kapacity je dlhodobo podvyživená (aspoň počas špičky by tam mohli byť nejaké kĺby, prípadne SU 15)
Ale keďže neviem aké presuny presne nastali, viem sa orientovať iba podľa čísel a NB18 z Petržalky sú na Tom veľmi biedne čo sa týka vypravenosti
Otazne je potom ako prestavkuju 40/8-10, ktore v sedle robia len 40. Taka 40/8 nema ani raz prestavku (ako voz) viac ako 15min. Jedine vecer okolo 22.hod na letisku 31min. Musi byt tiez striedac aj ranny aj poobedny tam.
Alebo vikendove tusim 40/9-11 ktore su zidaky od 11 do 19tej. Na tych tiez je urcite striedac.
Pohoda , na 33 mame dnes 3 ks 31tr ( tie tiez stoja v depe este viac).
No oddnes je delena 33/5 trolejbus - dost dlho tam bol prideleny bus z 3DP, neskor z 2DP. Dnes je tam 25tr 6705
Prevádzkové dôvody, napr. miesto na prestávky, obehové časy vozidiel atď. Napr. na 40 je problém že na SND sa vyprestávkovať nedá, a na stanici je tiež plno. Takže sa to rieši prejazdami na 61.
Vie mi niekto prosím vás vysvetliť nejako logicky a zrozumiteľne prečo nám ostali teraz "letiskové" busy na tých troch poradiach? Namiesto snahy vypraviť aj tú zvyšnú časť trolejbusov sme to vyriešili takto, že veď máme aspoň do zálohy? Či je to na teraz kým sa vyladia všetky tie nedostatky na niektorých vozoch? Ďakujem.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3pa3ck3