Keďže som sa už trochu zohrial na prevádzkovú teplotu, tak by som sa rád opýtal, či tie bufíky a klímy, ktoré v -7 stupňoch fúkajú studený alebo vlažný vzduch, sú ekonomickým opatrením, alebo sme sa v Bratislave tak sústredili na letné horúčavy, až sme zabudli na nejaké teplo v mrazoch? A teraz sa nebavím o rannej špičke ale o cestovaní dnes, teda v pracovný neprázdninový deň o 17:30 až 21:30 v 29/30T, 12/18m SOR alebo Ivecu. Jediné, čo aspoň trochu hrialo, bola 12m SORka 🥶
(Ako bonus som dostal 40sekundové vetranie dverami na Račku, to ma zahrialo aspoň tou nasrdenosťou ).
V Pezinku asi niekomu veľmi vadí MHD, alebo nový dopravca, dnes v podvečerných hodinách bol napadnutý vodič linky 4 a z vozidla mu boli ukradnuté EČV, kvôli tomu zajtra nebude premávať linka 3, ide už o druhý incident na tohoto dopravcu AZ Lines, prvý sa stal minulý týždeň, kedy na železničnej stanici v PK bol poškodený iný voz tejto spoločnosti neznámym páchateľom.
Tak na to by bolo jednoduché riešenie: dať tam nápis, že autobusy odchádzajú z nástupišťa F, ale to by bola príliš veľká námaha pre DPB. Ja už ani nesnívam, že niekomu by napadlo urobiť integrovanú zastávku.
Práveže si myslím že takto ako je je dobre
Keďže sa dosť liniek zmenilo a skrátilo po Podvornice a prestupovať cez podchod tam je o hubu je tá tabuľa zároveň na správnom mieste ...
To isté tabuľa na električkovom výstupišti Pri kríži, ktorá svoje využitie nájde až po predĺžení trate na Bory. Prečo tam bola tá tabuľa vôbec pri modernizácii osadená?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A