Vlaky BA - Nitra ešte nejazdia a Prievidza stále jazdí z Nového Mesta, ako minulý GVD. Čiže zatiaľ, žiaden nový vlak nepribudol, ale neviem prečo ani tá súčasná Prievidza neni R55.
"Trať vraj bola Liberec - Jablonec." - Trať je len inšpirovaná skutočnou traťou Jablonec - Liberec, hlavne jej zabezpečením jednokoľajných úsekov medzi výhybňami. Všetko ostatné je fikcia. Použité vozidlá sú KT8D5 DP Brno (s nereálnymi podvozkami 1000 mm) + vozidlá DP Bratislava T3 a T6A5.
Kolajisko je aktuálne v "dobe drevennej" (vo výstavbe).
podla mna po predlzeni 40 po snp-cko by sa mohla 29 skratit po rivieru. zbytocne ide subezne s elektrickou po snp-cko. pripadne skratit 29 aspon po snp-cko
Presne tak. V minulosti sa stalo že na Riviére v križovatke bola nehoda a 32ka smer DD sa musela ísť otočiť na ten spomínaný prejazd a museli sme ísť z prostredného pruhu (za asistencie dispečerov) aby sme to otočili o 180 stupňov (čiže z odbočovacieho to kĺbak nevytočí), ale aj tak som čumel ako to dáma z UA s 3378 dala.
Predpokladám že v ďaľšej fáze úsporných opatrení budú skrátené spoje linky 29 "skrátené" po zastávku most snp a ďalej prestup na električku. Jejda tento nápad som radšej nemal písať..
No len to by bol príliš dlhý zbytočný súbeh
Určite je najlepšie riešenie točenie na Segnerovej, pokiaľ by nebol 1pruh na nábreží tak aj súčasný stav končiaci na Botanickej by bol postačujúci... Alebo nemôžu byť tieto 29 potiahnuté rovno na DD???
Kludne by sa 29 mohla točiť až na Kútikoch. Autobus v Karlovke by popri električke určite nebol na škodu. V prípade dákeho prestoja elekričkiek by aspoň odbremenil X4.
Dnes som v areáli neďaleko ŽST Bratislava-Rača videl autobusy určené na šrotovanie. Boli tam Hrbáče, Tedomy, jedno Kinderko, jeden SOR NB 18 City a jeden Solaris Urbino 18.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ES499.0001