Hlavne vyhodou 1-linkoveho variantu je, ze intervaly su (mali by byt) tak male, ze ziadne prestupne vazby nepotrebujes. Ci je priemerna cakacia doba 2.5 alebo 2 minuty je uplne jedno. Problem by bol ak by to rozbijalo preklady.
Cez prazdniny su spicky rozbite,tam to nevadi ? Takze radsej sa tlacit v L3 len preto aby sme nerozbili vazby s elektrickami v spicke. Toto ani nehovor tomu co sa nenapcha na Racku .
Ak sa ale bojime ze by to viedlo k nerovnomernemu rozlozeniu ludi do vozidiel L3 z L4, L9 tak to je slaby dovod. Na takom Racku prichadza dalsia kopa MHD liniek ktore tiez nemaju interval prekladovy s L3, detto prestup Riazanska s L50/98.
On tu výšku nepožadoval, uviedol to ako ad absurdum argument na preukázanie že nedostatok vodičov je tiež o peniazoch. Prečítaj si aj zvyšok toho príspevku, viacerým z vás sa očividne vypli mozgy keď ste zbadali to číslo.
A to si má odniesť platiaci cestujúci či ako si to myslel?
Kapacita sa nastavuje predsa dopytu tak to tu dookola aj omiela DPB, ktorý píše že to tak prispôsobuje pri každej zmene.
Tu odpílili minimálne hodinu zo špičky, aby si ušetrili náklady na úkor dopytu.
Dlha prestavka jedno kolo pred fajrontom je v DPB uplne bezny jav, na to su tu vsetci zvyknuti. Mna by skor trapilo, ako by v pripade sichty natiahnutej o hodinu delenkarovi vysla prestavka do ranneho nastupu.
Veď preto sa práve pýtam či tá rovnomernosť by nemala väčší zmysel ako počet spojov. Ja som v L7 nikdy nevidel plno… a rozdiel vo vozidlách je tu tiež.
Nebolo by vážne lepšie tú L7 poobede zrušiť a posilniť L3 na 4 minúty, aby nejazdila v popoludňajšej špičke v prázdninovom intervale? Ako to chodí plné do Petržalky zo Šafka?
V prípade realizácie Tvojho návrhu si práve spôsobil výpoveď ďalších 10 vodičov, ktorí okamžite odídu do zamestnania, kde nikomu nepadne dať im tesne pred fajrontom polhodinovú neplatenú pauzu...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto
Ak sa ale bojime ze by to viedlo k nerovnomernemu rozlozeniu ludi do vozidiel L3 z L4, L9 tak to je slaby dovod. Na takom Racku prichadza dalsia kopa MHD liniek ktore tiez nemaju interval prekladovy s L3, detto prestup Riazanska s L50/98.