Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andrej #248136:
Na 29/51 je najkrajšie že nerobí ani jednu jazdu na 29 😁
Reakcia na: Andrej #248136:
Je to asi najjednoduchšie riešenie pre účelové linky, ktoré sa uplatňuje nielen v BA, ale napr. aj v Brne, či KE (u električiek R). Napr. Z VW2 jazdí len 21 a 23, takže by si mohol maximálne nejaký 1-2 autobusy poslať na 21 a to je všetko. Z VW1 jazdí zase len 21 a 23, takže autobusy odtiaľ by mohli ísť maximálne na 20/29. Ďalšia vec je, že tie služby častokrát začínajú skoro na to, že sú delené (cca o 12:30), takže už o cca 16:30 by museli mať prestávku, a preto je lepšie, keď odchádzajú od VW s čistým štítom (t.j. môžu v pohode jazdiť do cca 18:15 s krátkymi prestávkami) V konečnom dôsledku by si na vodičoch nič neušetril, len by si im skrátil prestávky, vďaka čomu by možno potom nevychádzali služby. Možno ráno by sa to dalo nejako sprejazdovať, len by sa zase mohlo potom stať, že 21 uviazne v zápche a kvôli tomu bude meškať linka z VW.
Reakcia na: Urbanway 2423 #248135:
A aký je dôvod, že vodiči na Volkswagenových linkách majú hodinovú pauzu, zatiaľ čo vodičom na iných linkách musí stačiť 20-30 minút?

Mimochodom, tá 29/51 vyzerá ako nenormálne luxusný kšeft. Taký by som robil aj ja 😁
Reakcia na: Adam3 #248134:
Vyzerá to tak, že to bude kvôli VW, keďže 20/6 je navyše aj kĺbové poradie. Aj na 25, 26 a 92 máš skoro hodinovú prestávku pri VW hneď po začatí služby (pozri si napr. 29/51, ktorá pomaly viac stojí ako jazdí).
Nevie niekto aky je dovod za tak skorym vyjazdom 20/6 a naslednou takmer hodinovou pauzou pred prvym riadnym kolom? Navyse je ten vyjazd zdvojeny.
Reakcia na: Ike #248132:
Prežiť možno prežijú, ale ak nie je kapacita dokončiť výmenu za zánovnejšie dot-led, mala by sa aspoň venovať energia ich údržbe, aby nejazdili s toľkými pozasekávanými terčíkmi.
Reakcia na: Andrej #248123:
Tie tabule na žehličkách ešte žehličky prežijú a na druhej strane dávať do žehličiek RGB panely by rozumne nebolo. Nehovoriac o tom že by si potreboval fungl novú kabeláž vrátane palubaku.
Kam zmizli vyradené K2S❓
Reakcia na: Andrej #248123:
Výmena DOT za DOT LED displeje nie je tak náročná a je tam prínos v lepšej čitateľnosti displejov. Hoci doteraz nemajú všetky žehličky DOT LED displeje #7953). Prínos elektricky ovládaných zberačov je minimálny, zvlášť ak sa zberače nesťahujú. A áno, dajú sa stiahnuť aj manuálne.
Reakcia na: TeBeCe #248125:
Aha, možno áno, už tam nepracovali, ale 61 ešte išla z D. 😃
Reakcia na: birch #248126:
Tá páska tam bola už včera, keďže v danom mieste robili uzemnenie stĺpa.
Reakcia na: TeBeCe #248125:
Tá tabuľa tam bola už včera večer.
Reakcia na: Joyki #248124:
Okolo 11:30 bolo nástupište F medzi označníkom a prístreškom opáskované bielo-červenou páskou a stálo tam dispečerské vozidlo.
Reakcia na: Joyki #248124:
Poobede bola, asi uz skoncili.
Na nastupisti F Hlavnej stanici ziadna zmienka o tom, ze nie je obsluhovana.
Reakcia na: Solider #248122:
Ďakujem za info. Pre mňa nejde o použití technológie z 2005 v 2023, ale skôr o to či v tej technológií zostáva ešte nejaká životnosť. Tak ako nasadenie DOT-LED displejov do žehličiek ako náhrada za DOT panely namiesto zbrusu nových LED tabúľ. Samozrejme, ak bude s nimi viac problémov než s klasickými zberačmi tak to nedáva zmysel. To je dôvod prečo 7943 dostala tie nové zberače minulý rok?

Aký je postup keď sa takáto porucha vyskytuje? Dá sa elektricky ovládaný zberač stiahnuť manuálne?
Reakcia na: Andrej #248100:
Bavíme sa tu o zariadeniach z roku 2005, aby boli premontované na električky v roku 2023. Ja na to osobne nevidím dôvod. Tie pôvodné zberače sa zvyčajne nesťahujú. Situácia, ak by si mal prejsť cez nejakú križovatku so stiahnutými zberačmi, sa stane možno tak raz za päť rokov, pričom to o čom píšem je to, že otočíš prepínačom Ovládanie zberača do nulovej polohy a zberač ostane na vedení, čo je pri vozoch T3G dosť bežná porucha, ktorú sa za tie roky nepodarilo vyhubiť a súvisí to s tým pneumatickým systémom.
Reakcia na: Ma178rek #248120:
pokial by mesto pristupilo na interval 3m a zaplatilo ho, tak by sa po nejakom case zistilo ze je po nom aj dopyt, ale pokial budu razit teoriu ze setrime vsade kde sa da lebo na vykony peniaze nie su (ale na platy ludi vymyslajucich vseliake (nielen) omalovanky po cestach zhorsujucich dopravnu situaciu stale ano) tak to bude vyzerat tak ako to vyzera a bude len horsie.....
Reakcia na: Viko #248118:
Práve verím v to že by sme sa mohli časom dožiť aj intervalu 3m v rannej špičke ale to už je utopia 😞 pričom pred covidom v roku 2019 nestačil ani ten interval čo bol...
Podľa mňa na každú linku treba dať mix NP/vysoká podlaha ale bude to už v pomere 2/1..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.