Reply on: Andrej #248136:
Je to asi najjednoduchšie riešenie pre účelové linky, ktoré sa uplatňuje nielen v BA, ale napr. aj v Brne, či KE (u električiek R). Napr. Z VW2 jazdí len 21 a 23, takže by si mohol maximálne nejaký 1-2 autobusy poslať na 21 a to je všetko. Z VW1 jazdí zase len 21 a 23, takže autobusy odtiaľ by mohli ísť maximálne na 20/29. Ďalšia vec je, že tie služby častokrát začínajú skoro na to, že sú delené (cca o 12:30), takže už o cca 16:30 by museli mať prestávku, a preto je lepšie, keď odchádzajú od VW s čistým štítom (t.j. môžu v pohode jazdiť do cca 18:15 s krátkymi prestávkami) V konečnom dôsledku by si na vodičoch nič neušetril, len by si im skrátil prestávky, vďaka čomu by možno potom nevychádzali služby. Možno ráno by sa to dalo nejako sprejazdovať, len by sa zase mohlo potom stať, že 21 uviazne v zápche a kvôli tomu bude meškať linka z VW.
Ma178rek