Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ma178rek #248120:
pokial by mesto pristupilo na interval 3m a zaplatilo ho, tak by sa po nejakom case zistilo ze je po nom aj dopyt, ale pokial budu razit teoriu ze setrime vsade kde sa da lebo na vykony peniaze nie su (ale na platy ludi vymyslajucich vseliake (nielen) omalovanky po cestach zhorsujucich dopravnu situaciu stale ano) tak to bude vyzerat tak ako to vyzera a bude len horsie.....
Reply on: Viko #248118:
Práve verím v to že by sme sa mohli časom dožiť aj intervalu 3m v rannej špičke ale to už je utopia 😞 pričom pred covidom v roku 2019 nestačil ani ten interval čo bol...
Podľa mňa na každú linku treba dať mix NP/vysoká podlaha ale bude to už v pomere 2/1..
Reply on: 810zssk #248116:
Výprava #castejsieakometro sa zrejme už nevráti, takže s vozmi by sme si mohli vystačiť 😀
Reply on: Andrej #248115:
Novostavby T3P su len 2 supravy pokial viem. 7703,04,06,17,18 z toho 7704 spojena so "starou 7715". Ostatne su len opieskovane stariny tj seria 7781-92 a i.
Reply on: upravovač fotiek #248114:
Ak bude taký stav, tak samozrejme nemá zmysel vypravovať VP vozidlá. Ničmenej, to nám naozaj príde toľko nových vozov že aj po navýšení výpravy kvôli Petržalke to bude stačiť?
Reply on: upravovač fotiek #248114:
T3P tu budú musieť byť minimálne ďalších 15 rokov kvôli novostavbám. Ja pevne dúfam že do 15 rokov Petržalku dokončia.

upravovač fotiek

Reply on: 810zssk #248113:
Nevidím dôvod aby v čase, keď sa spustí premávka po Janíkov dvor boli vo výprave ešte nejaké vysokopodlažné tramvaje. A ak budú, tak iba na špičky a potom nech sa rozhodne objavia aj v Petržalke.
Reply on: Petto #248104:
Nevidím dôvod aby do Janíkovho dvora jazdili len NP vozy keď tam bude obratisko. Dnes je plne NP výprava do Petržalky len preto že VP vozy tam neotočíš.
Reply on: si #248111:
Zlé bolo najmä to, že sa nakúpili nové vozy 7126-7134. Keby aj to boli GO, po roku 2025 by sa mohli tiež vyradiť. Pri GO sa uvádzal upgrade o 15 rokov, nová električka by mala vydržať aspoň 20-25 rokov.
Reply on: Mano #248107:
ako tu uz bolo Xkrat povedane, K2S vzhladom na ich (malu) kapacitu, nemoznost spriahat do suprav (a tiez aj lenivost) tu uz par rokov ani byt nemali.....

(v podstate bolo koncepcne zle rozhodnutie uz ked ich prerabali z povodnych K2....)
Reply on: Mano #248108:
Ako T3P? To v žiadnom prípade.
Reply on: Mano #248105:
Ale figu, nie sú v lepšom stave. Už len keď sa v niektorých veziem, mám pocit že sa za jazdy rozpadnú. A poruchy majú tiež.
Reply on: Mhr1 #248106:
a ako t3p
Reply on: Mhr1 #248106:
ako k2s z rokov 2002-2009
Reply on: Mano #248105:
Staršie ako čo? T6 sú mladšie ako T3G i keď výzbroj majú staršiu. Ale asi je s ňou menej problémov ako s TV8. Vychádzajúc z českých skúseností, tam sa vyraďovali T3G skôr ako T6. Dokonca v Ostrave vyraďovali aj "nové skrine" T3 s výzbrojou TV8, čo už je zverstvo, keďže išlo o 18-ročné električky.
Reply on: Mhr1 #248096:
T6A5 sú v lepšom stave? Preca sú staršie.
Reply on: Mhr1 #248102:
A budu tam aj T6 ci zostane privilegium Petrzalke len NP vozy ? Hoc to je asi len skrz "obojsmernost vozov"
Reply on: Petto #248101:
del (Mhr1 už stihol odpovedať lepšie)
Reply on: Petto #248101:
Netuším, ale asi nie. Tam budú údajne deponované len posledné zaťahujúce vozy a prvé vychádzajúce a budú sa striedať, na prehliadky budú chodiť na JD či do Krasňan.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.