Nemohla by sa v problémových linkách voziť MsP a/alebo asistenti prepravy ako je to napr. v Ostrave? Kto by nespĺňal podmienky prepravy a tým nemyslím len neplatný lístok by bol vykázaný, resp. by ani nemohol nastúpiť. Nechávať to na vodiča je podľa mňa dosť zlé, keďže vodič môže z kabíny ťažko zabrániť ich nástupu a navyše je pochopiteľné, že sa mu nechce samému dohadovať so skupinou neprispôsobivých cestujúcich. Ešte by tu bola druhá jednoduchšia možnosť a to tá, že Fafruny (po novom Pri letisku) by obsluhovala len lokálna 69 a 163.
Si najprv ujasnite čo chcete riešiť. Ak je problémom cestovanie bez lístka na to máme prepravnú kontrolu, ktorá môže začať vykonávať kontroly aj inde ako len stále na svojich trasách kde ryžujú na turistoch a cudzincoch.
Ak vám vadí že vás iný cestujúci obťažujú (hlukom, zápachom, prípade že majú znečistený odev alebo sú opití) to môže vodič (a mal by minimálne keď ho na to iný cestujúci upozornia) riešiť už teraz bez toho aby sme zavádzali nástup prvými dverami.
Ale keď od toho vodiči dávajú ruky preč a odmietajú takýchto cestujúcich riešiť neviem prečo očakávate že sa niečo zmení ak budú musieť nastupovať prvými dverami. Na to aby mohol skontrolovať lístok musí najprv tie dvere aj tak otvoriť a keď ich otvorí nemá ako fyzicky zabrániť tomu aby takýto cestujúci nepokračovali ďalej do vozidla aj bez lístka.
Mesto neplánuje na trvalo dočasnej zastávke Centrum osadiť prístrešok????
A možno by nebolo zle spraviť zastávku zvýšenú na štýl Blumentálu. Detto Jesenského
Tak by sa to potom rozšírilo ďalej ..
Proste nejako treba zasiahnuť a toto by bolo jedno z tých síce drastickejsich riešení ale myslím si že by to dosť znizilo počet pasažierov bez lístka
V Usti maju nastup prednymi vsetky autobusove linky, cize hento nebude ziadna vynimka.
A teda nepoznam pomery konkretneho sidliska v Usti, ale presne viem, ako by to dopadlo v BA. Spodina by sa proste prepotacala o zastavku dalej alebo blizsie, obvykle rovno po ceste, ohrozujuc seba aj vodicov prechadzajucich aut, a nastupila tam.
Len mi nesedí ten rok 1981. Sú tam zábery z trate na Kramároch a po Štefánikovej, avšak, ak ma pamäť neklame, na Kramáre sa začalo (po obnovení) jazdiť až od 1.1.1982.
Tak ono medzi Klientskym centrom a Novym Mestom by to znieslo kludne okrem ineho aj dalsiu zastavku na znamenie v okoli toho ihriska pri Kuchajde. Je to cca 650 metrov medzi zastavkami a dalej ak ratame ostatne. A pri tom ako tam napreduje vystavba aby tie sportove ihriska o chvilu nezastavali.
V prípade zrušenia 39 na Ostredky radšej predĺžiť 67 na stanicu N. Mesto, aj keď tam by som videl problém v chýbajúcej zastávke na križovatke s Rožňavskou od N. Mesta smerom na Ostredky.
Načo je na tej schéme budovaný úsek petržalskej električky? To má pre používateľov schémy nulovú hodnotu, len ju to robí ešte viac vizuálne prehustenú...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ma178rek
A možno by nebolo zle spraviť zastávku zvýšenú na štýl Blumentálu. Detto Jesenského