Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ceres #246839:
Nie, Laminátka myslela situáciu v okolí Bf. Tschertschan, kde sa vyskytuje na české pomery pomerne bežné SZZ typu AŽD ESA 11, väčšinu času diaľkovo ovládané z CDP Praha.
Reakcia na: N/A #246836:
O praveku nehovorím.
Reakcia na: Ike #246843:
Hej, ale už máš tú cestu zablokovanú, atď. V tom SimRaili keď máš otvorenú rampu tak príkaz postaviť cestu nespraví nič.

V realite keby to bolo ako v Unisime tak nie je problém postaviť cestu 5 hodín vopred a rampa padne až keď sa priblíži vlak. V SimRaili to nevieš lebo skrátka kým je rampa hore, nič nepostavíš.
Reakcia na: 810zssk #246842:
Ani v UNISIM. Resp. postavíš, ale signál voľno dostaneš až keď závory prejdú celým regulárnym postupom. Teda výhybky sa reálne prehodia hneď, ale na zelenú sa čaká.
Reakcia na: Ike #246841:
Neviem ako presný je UniSim v simulácií priecestí. Tam to naozaj funguje tak ako popisuješ, čiže kľudne cez priecestie v staničnom obvode postavíš cestu a závory padnú až keď sa k nim priblíži vlak. Na druhej strane v SimRaili, ktorý je oveľa premakanejší (ale zas simuluje Poľsko, nie Slovensko) jednoducho cez otvorenú rampu cestu nepostavíš.

Z toho čo píše Igor mi to sedí na ten druhý model.
Reakcia na: ceres #246839:
A nie je to trocha o disciplinovanosti výpravcu?

Ja som v tomto riadny teoretik, akurát mám skúsenosti s UNISIMom, ale takýto prípad tam nastával, keď som mal stanicu, za ktorou sa nachádza priecestie, a vlaku, ktorý stál podľa CP v stanici, som postavil vlakovú cestu pred jeho vypravením (de facto ešte pred jeho príchodom do stanice). Priecestie vtedy nerozlišuje, či ide nákladný vlak alebo EuroCity, ktoré v stanici nestojí, alebo ide zastávkový vlak, čiže spúšťa prezváňanie a závory už v čase, keď vlak len brzdí do stanice a počas celého procesu nastúpenia/vystúpenia cestujúcich a rozbehnutia vlaku sú "rampy dole".

Naopak, ak som cestu nepostavil vopred, ale až po nástupe a výstupe cestujúcich, signál voľno vlak dostal až po spustení závor. Takže vlak zase čakal počas doby prezváňania a spúšťania závor na stanici.

Kompromisom bolo to, keď som napríklad vedel, že prezváňanie trvá 45 sekúnd, postaviť vlakovú cestu uprostred nástupu/výstupu cestujúcich tak, že vlak dostal voľno približne v čase, keď bol nástup/výstup ukončený.

Ale nepoznám interné predpisy, možnože niečo z toho, čo som teraz napísal, je nemožné.
Reakcia na: N/A #246838:
Nevidiaci si nafasovali diaľkové ovl. na spustenie tejto funkcie..
Reakcia na: N/A #246836:
Laminátka asi myslela situáciu priamo v okolí Bhf Engerau, kde bude zabžar na slovenské pomery prudko menšinové?

Každopádne sa tým prispieva k tomu, aby sa tam skôr či neskôr stala nejaká tragédia. Na tom "prostrednom" priecestí je veľmi častý pohyb chodcov a cyklistov, lebo je to dobrá spojka Kopčian/cyklotrasy s Lúkami. Potom, čo v ó cé Lúky otvorili Kaufland, Lidl a Action, frekventovanosť ešte stúpla. Bežne vídam, že miestni obchádzajú spadnuté závory. Ani sa im nečudujem - minule som tam naozaj stál päť minút. Na pandorfskú trať je výhľad povedzme, že OK, ale kamenecká tam akurát vychádza poza kríky z oblúka...
Reakcia na: Ma178rek #246837:
Nebol tam len nejaký nevidiaci? Či to sa vzťahuje len na vozidlá tá funkcia?
Nejaká novinka???
Na Riviére hlási električková tabuľa smer Karlova Ves odchody električiek
Reakcia na: S499.1023 #246835:
"až keď je priecestie zatvorené"

Záleží od typu SZZ, TZZ a PZZ.

Väčšina návestidiel nemá závislosť s PZZ a priecestie do výstražného stavu uvádza zamestnanec podľa prevádzkového poriadku.
Reakcia na: ceres #246823:
Asi preto, že vlaku sa dá postaviť na voľno až keď je priecestie zatvorené. Podobnú situáciu mám priamo pod oknom - modré gumy zatvárajú priecestie s už aj tak extrémne dlhou predzváňačkou aj päť minút pred odchodom vlaku, čo tam po gumokolistoch.
Reakcia na: 3pa3ck3 #246821:
1) Tak je možné, že pre vonkajšiu podobnosť som si DE spojil s AT.
2) Zákon je mantra?
3) V prvom rade mi šlo o to, že vodiči ten zákon tak či tak nedodržiavajú a ja som to chcel spraviť menej ohrozujúcim.
Reakcia na: 3pa3ck3 #246820:
Ja som sa vyskytoval v Prahe pravidelne už od detstva. V osemdesiatych rokoch bolo obdobie, keď Praha v bežnom prevádzkovom nasadení sóla nepoznala. Aj na nočákoch boli len súpravy. A uzol Lazarská zvládal. Halt sa trocha predĺžili dochádzkové vzdialenosti.
Reakcia na: Ike #246829:
Po zhliadnutí videá si nie som istý, aj keď ja som mal na mysli prieceste na ceste B9, medzi Wolfsthalom a Hainburgom.
Reakcia na: FFF13 #246805:
odlozili sa, povodne sa malo od 1.7. redukovat, ale potom sa zistilo, ze sa zdrazuju listky
Reakcia na: Vladimír #246777:
Mňa dnes už vlastne také veci neprekvapujú... 😂
Reakcia na: upravovač fotiek #246828:
Si si istý?
https://www.youtube.com/watch?v=Phy_dZoJHGs

V Rakúsku to funguje ako u nás.
Reakcia na: S499.1023 #246818:
Môžem potvrdiť, občas som stál za Wolfsthalom smer Wien a čakal na prejazd S7. Závory íšli hore splu so zrušením červeného blikania. Považujem to za oveľa lepší systém ako je u nás.
Reakcia na: ceres #246823:
Odpovede od zamestnancov dráh sú najväčším zdrojom dezinforámcií, tak ich tu nebudem šíriť. Možno rýchliková laminátka vie viacej, venoval sa tomu, snáď napíše.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.