Inak, furt sa hovorí o modernizácii zastávok a vozidiel MHD, ale kedy už konečne dokopú dopravné spoločnosti v BA a okolí správcov ciest ku oprave obratísk cestnej VHD? Už viackrát sa tu písalo, že niektoré vyzerajú žalostne(napr. x-krát spomínané Na Pántoch), nehovoriac už o tom, že v regióne sú aj obratiská, ktoré nie sú označené a teda vodiči IGK nie sú povinní nechať dostatočný priestor na normálne otočenie, viď napr. Cífer, železničná stanica, ale už som cestoval aj cez horšie.
Áno, cez 90% obratísk sa nejazdí s cestujúcimi a teda tým to môže byť šumafuk, ale obojsmerné autobusy ešte, myslím, nevymysleli, takže ešte dlho budú cestujúci nútení znášať dôsledky tohto stavu v podobe nemožnosti obslúžiť niektoré lokality, hlučnosti podvozkov, poruchovosti vozidiel...
Áno, cez 90% obratísk sa nejazdí s cestujúcimi a teda tým to môže byť šumafuk, ale obojsmerné autobusy ešte, myslím, nevymysleli, takže ešte dlho budú cestujúci nútení znášať dôsledky tohto stavu v podobe nemožnosti obslúžiť niektoré lokality, hlučnosti podvozkov, poruchovosti vozidiel...
marek1978
Dalej napr. L83 cez vikend by stacil 10min.int. v case 9-20:00 riesenim jedneho poradia ziadakom, rano do 6:30 15min, potom 12min, vecer po osmej 12min, po 22hod. 15min. Ostatne vybrane linky vecer a rano 20min.
Cez tyzden po 21hod. takisto zredukovat interval z dovodu minima cestujucich.
30min listok urcite nerusit, ale dat ho na 1,-