že ani jeden z tých čo ti dali mínusko nie sú vodiči a v živote toto povolanie nerobili, zároveň mi je ľúto, že niektorých argumentačné schopnosti siahajú maximálne po možnosť dať niekomu palec dole, ja to tu nerobím už len z princípu aj keď s niekým názorom nesúhlasím, ale nevadí, k téme... Mňa ako vodiča vcelku poteší keď človiečik ktorý dobieha má toľko slušnosti zdvihnúť tú ruku a poďakovať, je to pre mňa znak toho že to neberie ako samozrejmosť a mám motiváciu potom zas pri ďalšej príležitosti počkať iných a toto bolo ešte nedávno vcelku bežné a nakoniec vodičovi počas tej 10 hodinovej služby dokáže viacero drobností zlepšiť deň... Lenže je tu jeden malý háčik a to ten, že takýto jav
Dnes tam je po 20:00 15´ interval.
Oli61
- zrušiť L163 - každé ráno smer Račko ju vidím plnú náhodnými cestujúcimi, namiesto bezdomovcov pre ktorých je primárne určená.
- zrušiť L130
- skrátiť L30 po OC Patrónka a sčasti nahradiť L130
- skrátiť L53 po Depo Trnávka (na Zlatých pieskoch prestup na L4), potiahnutie k depu Trnávka kvôli tomu, aby nebola bez obsluhy OC Rožňavská (SPS)
- zredukovať interval na L95 celotýždenne
- na viacerých linkách zredukovať víkendový ranný interval ( netýka sa liniek, ktoré majú interval 30 a viac min.)
- zrušiť L154 - v dobe zlej finančnej situácie priveľký luxus.
- L78 skrátiť po Trnavské mýto a otočiť ju cez Novú dobu ako súčasnú L53
- skrátiť L75 po Depo Krasňany
- zrušiť L39, ponechať L31 po Trnavské mýto. Po výmene trás L63 a L61, prvú menovanú ukončiť striedavo na Ostredkoch/Avion
Rozhodne neredukovať L36 (ako je v návrhu), už teraz ma biedny interval, tam treba skôr posilniť)