Inak, furt sa hovorí o modernizácii zastávok a vozidiel MHD, ale kedy už konečne dokopú dopravné spoločnosti v BA a okolí správcov ciest ku oprave obratísk cestnej VHD? Už viackrát sa tu písalo, že niektoré vyzerajú žalostne(napr. x-krát spomínané Na Pántoch), nehovoriac už o tom, že v regióne sú aj obratiská, ktoré nie sú označené a teda vodiči IGK nie sú povinní nechať dostatočný priestor na normálne otočenie, viď napr. Cífer, železničná stanica, ale už som cestoval aj cez horšie.
Áno, cez 90% obratísk sa nejazdí s cestujúcimi a teda tým to môže byť šumafuk, ale obojsmerné autobusy ešte, myslím, nevymysleli, takže ešte dlho budú cestujúci nútení znášať dôsledky tohto stavu v podobe nemožnosti obslúžiť niektoré lokality, hlučnosti podvozkov, poruchovosti vozidiel...
Áno, cez 90% obratísk sa nejazdí s cestujúcimi a teda tým to môže byť šumafuk, ale obojsmerné autobusy ešte, myslím, nevymysleli, takže ešte dlho budú cestujúci nútení znášať dôsledky tohto stavu v podobe nemožnosti obslúžiť niektoré lokality, hlučnosti podvozkov, poruchovosti vozidiel...
Oli61
- zrušiť L163 - každé ráno smer Račko ju vidím plnú náhodnými cestujúcimi, namiesto bezdomovcov pre ktorých je primárne určená.
- zrušiť L130
- skrátiť L30 po OC Patrónka a sčasti nahradiť L130
- skrátiť L53 po Depo Trnávka (na Zlatých pieskoch prestup na L4), potiahnutie k depu Trnávka kvôli tomu, aby nebola bez obsluhy OC Rožňavská (SPS)
- zredukovať interval na L95 celotýždenne
- na viacerých linkách zredukovať víkendový ranný interval ( netýka sa liniek, ktoré majú interval 30 a viac min.)
- zrušiť L154 - v dobe zlej finančnej situácie priveľký luxus.
- L78 skrátiť po Trnavské mýto a otočiť ju cez Novú dobu ako súčasnú L53
- skrátiť L75 po Depo Krasňany
- zrušiť L39, ponechať L31 po Trnavské mýto. Po výmene trás L63 a L61, prvú menovanú ukončiť striedavo na Ostredkoch/Avion
Rozhodne neredukovať L36 (ako je v návrhu), už teraz ma biedny interval, tam treba skôr posilniť)