Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neviete kedy jazdí 21tr a 15trM?
Reply on: S499.1023 #241413:
810 už pár rokov u ZSSK nejazdia. Tých zopár, čo nebolo reinkarnovaných alebo zošrotovaných, vlastnia historické spolky
Reply on: S499.1023 #241413:
Nehoda dvoch chutnučkých autobusov 😂
Reply on: 3pa3ck3 #241411:
Aj v BA odstavné smer Hlavná stanica sa zrazili súpravy, som to niekde čítal narýchlo no neviem kde, našiel som to v DenníkuN v čase 13:58 a info:
V úseku železničnej trate Bratislava odstavné – Bratislava hlavná stanica prerušili dopravu pre zrážku dvoch súprav v depe. Mešká pre ňu rýchlik 707 z Bratislavy do Žiliny, rýchlik 607 z Bratislavy do Košíc a IC 44 z Košíc do Viedne. (tasr)
Reply on: 3pa3ck3 #241411:
Nebola to 812 s 810?
Reply on: 3pa3ck3 #241411:
na to poviem len- chvalabohu 😁
Reply on: Minko #241408:
Nedávno sa zrazili dve 812 pri Hanušovciach nad Topľou, takže už ani tých nie je nejako veľa k dispozícii na záskok 😉
Reply on: zakaznik #241409:
Samozrejme, kultúrne nánosy sú kontinuálne. Akurát sa dnes už vyznáva, že každá zmena by mala byť čo najmenej invazívna (ideálne reverzibilná), aby pri vyššom stave poznania/pokroku/vývoja vôbec ešte bolo na čom robiť ďalšie zmeny.
Reply on: Viko #241407:
Pamiatková ochrana neznamená, že sa neurobia žiadne zmeny.
Ak by to tak bolo, tak v niektorých budovách by si svietil sviečkami a **** do kýbla.
💁🏿‍♂️
Reply on: irizar #241405:
viac stojí než jazdí- neviem ako máš aktuálne informácie, ale toto platilo najmä v začiatku ich prevádzky. Počas tohto predĺženovíkendovej návštevy východu som na miestnej lokálke videl behať iba 861.
Reply on: zakaznik #241388:
Aj funkcionalistické priemyselné stavby majú nárok na ochranu, a dokonca nie je obsahovo o nič iný ako pri gotickej katedrále či rímskej vykopávke. Kultúrno-historické hodnoty zďaleka nie sú len o vysokom veku a vznešenej funkcii.
Reply on: Minko #241404:
Tak ale SORky, hoci hnusne lacne ostblokove stavebnice, si svoju funkciu plnia vyhovujuco. Zatial co 861 viac stoji nez jazdi, plus teda tie ostatne ufom vymenovane veci.
Reply on: S499.1023 #241403:
aha, takže keď napíšem, že nastaviť súťaž tak, že sa ide prioritne po cene a zasa tu budú Sorovraky a je to v oblasti dopravy málo ambiciózne na tak rozvinutý región, schytám tu zo stránky hejt, ale keď 861 sa kritizovať môže 😁
Reply on: Minko #241396:
Hm, prekonať derivát šukafónu nie je veľmi vysoká méta.
Reply on: barack40 #241393:
Potrebu kapacitnejších vozidiel vôbec nerozporujem. Ak však objendávateľ požaduje plus mínus toto (vôbec netuším, aká požiadavka je v súťaži), tak by bola hlúposť, ak by robil záujemca prezentačnú (alebo testovaciu) jazdu niečim úplne iným.
Reply on: S499.1023 #241391:
Ak mala trať viesť "nárožím budovy", tak buď klame satelit, alebo treba vymeniť projektanta.

Asi mali podobne blbých projektantov aj vtedy v Bratislave, keď odstránili kostol kvôli 1 metru / dvom. 😁
Reply on: Minko #241397:
Aj skladačka sa dá poskladať z nevhodných komponentov. V prípade 861 ide o motory určené pre kombajny a poľnohospodárske stroje (zdroj posudok od ŽU, ktorý si dalo ZSSK urobiť). Chladenie a klimatizácia vyžadovali vyššie otáčky, preto je motor na 861 aj pri státi v podstate vo výkone, atď atď.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.