Aký má význam spamovať cestujúcich na dojazde linky číslo 83 do depa informáciou po každej zastávke o trase do depa (ešte aj v angličtine), keď štandardná trasa zostava nedotknutá (teda do depa pokračuje až po obslúžení konečnej)?
Bol som v tom, že to akustické hlásenie má zmysel ak zombík idúci každodenne do práce so zapnutým autopilotom nastúpi do spoja linky, ktorý nejde po štandardnej trase linky a treba zombíka prebudiť skôr, ako bus odbočí niekam, odkiaľ sa nevie (alebo vie s ťažkosťami) dostať.
Ale ak spoj vykoná štandardnú trasu a potom ide do depa, potom je to účelový spoj pre fajnšmekrov, ktorí si vopred vyhliadnu čas odchodu tohto spoja a účelovo na neho nastúpia. Ti ale zase nepotrebujú hlásenie. Hlásenie aj tak nehovorí cez ktoré zastávky dojazdový spoj ide a pochybujem že existuje človek, ktorý sa rozhodne až ad hoc v autobuse využiť dojazdovú trasu bez znalosti trasy (navyše ak je formou poznámky v cp) a už vôbec si neviem predstaviť že takýto ad hoc človek bude neslovak.
Bol som v tom, že to akustické hlásenie má zmysel ak zombík idúci každodenne do práce so zapnutým autopilotom nastúpi do spoja linky, ktorý nejde po štandardnej trase linky a treba zombíka prebudiť skôr, ako bus odbočí niekam, odkiaľ sa nevie (alebo vie s ťažkosťami) dostať.
Ale ak spoj vykoná štandardnú trasu a potom ide do depa, potom je to účelový spoj pre fajnšmekrov, ktorí si vopred vyhliadnu čas odchodu tohto spoja a účelovo na neho nastúpia. Ti ale zase nepotrebujú hlásenie. Hlásenie aj tak nehovorí cez ktoré zastávky dojazdový spoj ide a pochybujem že existuje človek, ktorý sa rozhodne až ad hoc v autobuse využiť dojazdovú trasu bez znalosti trasy (navyše ak je formou poznámky v cp) a už vôbec si neviem predstaviť že takýto ad hoc človek bude neslovak.
Kompostovymuz
Prosím vysvetlí mi tu niekto prečo iMhd nemá live časy prímestských autobusov, vlakov (540,565,R50,S20…). Lebo napríklad Ubian.sk ich má. Len ma to zaujíma lebo chcem používať iMhd no toto mi kúsok komplikuje cestovanie. Ďakujem za odpoveď.