Ahojte,
Prosím vysvetlí mi tu niekto prečo iMhd nemá live časy prímestských autobusov, vlakov (540,565,R50,S20…). Lebo napríklad Ubian.sk ich má. Len ma to zaujíma lebo chcem používať iMhd no toto mi kúsok komplikuje cestovanie. Ďakujem za odpoveď.
Je to tak. Keď som mal v r.1989 jeden z prvých Favoritov, bol som kráľom diaľnice. Všetkých som predbiehal, mňa predbiehali len zahraniční vodiči (vtedy len pár rakúskych a nemeckých áut). Ale aj na Favorite som cítil, že >120 km/h je rizikové. Až s Felíciou som si trúfol na 130-ku.
Obmedzovačom rýchlosti bol chabý výkon motorov. To je aj dôvod, prečo bola na diaľnici neobmedzená rýchlosť do roku 1979. Lebo autá vtedy aj tak viac ako km/h 120 nedali a ak áno, tak ledva 140 km/h, pri ktorých sa to v nich nedalo vydržať a spravidla to dlhšie ako pol hodiny nevydržali ani samotné autá. Česť výnimkám typu Tatra 603, k tej sa však bežný smrteľník len tak nedostal.
a auta zo 70tych rokov mali obmedzovace rychlosti ? (pretoze tie vozidla pochadzaju zhruba z toho obdobia)
jedinym obmedzovacom bolo sprevodovanie a to aky vykon mal motor....
Keď sa tu riešil nový hlas v autobusoch, mám jeden postreh z Mlynskej doliny. Na linke 139 ten hlas vyhlasuje zastávku Rudolfa Mocka ako [rudolfa moka], teda koncové -ck chápe "po anglicky". Mám silné pochybnosti, či je to správne, Rudolf Mock bol totiž slovenský geológ a o anglickej výslovnosti jeho priezviska som nenašiel žiaden zdroj.
Tak legenda (a Pista L.) hovori, ze rekord ma Marek R. od Lafranconi dolu cez PKO nejakych 119-120 kmh. Dojazd v noci a merali tam policajti. DPB dostal len fotku, kde je za tramvajou kudol prachu a nebolo vidno ani E.C. tramvaje. Len podla casu identifikovali ktory voz to bol. Ale kedze tam sedel inkriminovany vodic, bolo to jasne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Miro