Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: henko151 #241382:
Ten huciaci, kazivy vrutocky smejd by som ako priklad modernej jednotky tiez zrovna nedaval. Nemyslim, ze sa niekedy hocktoremu prevadzkovatelovi Desir stalo, aby im polovica flotily stala s poruchami.
Reply on: gejza #241371:
Prezentovať 20 ročné Desiro ako moderný vlak mi príde smiešne. Obzvlášť, keď už na väčšine dieselového Slovenska jazdí 861, ktorá je oveľa modernejšia.
Reply on: Rendezák #241374:
V súčasnej dobe by som práve nekonal nič a počkal tých pár dní do otvorenia chýbajúcej časti D4, ktoré môže výrazne ovplyvniť dopravnú situáciu na Vajnorskom kruháči.
Na dnešných podmienkach navrhnuté riešenie totiž vôbec nemusí fungovať aj potom.
Reply on: barack40 #241376:
A aké vozidlo/kapacitu na tú trať požaduje objednávateľ?
Reply on: S499.1023 #241378:
No 30 sekúnd ďakujem pekne. 😁 Neviem na koľko ocenili sekundu v Prahe, ale podľa výpočtu DPB 1400 eur/sekunda/rok by to bolo len za prvých 30 rokov prevádzky 1,26 mil. Eur len na nákladoch dopravného podniku. A to ešte ani nie je zahrnuté dlhšie cestovanie z pohľadu cestujúcich.

Z pohľadu pamiatkovej hodnoty, aký má vplyv výrez / tunel pre dve koľaje v administratívnej časti? 🤔 Aj tak tá budova už nebude nikdy slúžiť pôvodnému účelu. To teraz budeme kritizovať, že Reichstag má sklenenú strechu, alebo viedenský Gasometer má diery vo fasáde a nejaké prílepky?

Ale tak je to vec pražanov, ak si cenia kus fasády viac, než 30 sekúnd / spoj až do konca sveta, tak ďakujem pekne.
Reply on: zakaznik #241367:
Časový rozdiel môže byť tak do 30 sekúnd a nebude potrebné v búrať medzičasom pamiatkovo chránenú budovu nakladového nádražia.
Reply on: Rendezák #241369:
ja by som to skusil cez starostu, ten sucasny je povodom rendezak, tak snad by si aspon na niecom takomto mohol skusit dvihnut PR....
Reply on: FFF13 #241375:
Desiro, ani čokoľvek iné s porovnateľnou kapacitou, nemá na tejto trati čo hľadať. Toto nie je lokálka na vidieku, ale trať v aglomerácii veľkého mesta, v ktorej blízkosti navyše prebieha intenzívna výstavba.

Takže ak si tu chce akýkoľek dopravca robiť PR, mal by prísť s niečím výrazne kapacitnejším, ak nie rovno s nejakými poschodovými súpravami.
Reply on: gejza #241371:
Ak sa nemýlim tak to spomínané Desiro predtým patrilo Regiojetu ktorý ho nasadzoval práve na trať do Komárna😅
Reply on: Urbanway 2423 #241373:
Odpovede na tieto otázky nechávam na povolanejšie osoby. Ide o to, že ako občan, čo chodím do práce chcem mať istotu, že príde autobus. Problém, s ktorým sa stretávajú občania Rendezu je, že nikdy nevieme, či príde autobus načas (čo sa vlastne nestáva), bude meškať 5,10,15,20 minút.. alebo dokonca sa ukáže v appke, že “spoj uviazol”, a už ani nepríde. Toto je pre pracujúcich veľmi nepríjemné, nakoľko 90% občanov prestupuje na Detvianskej na električku a pokračuje ďalej do mesta. A keď si neviete vypočítať, či stihnete tú či onakú električku (a teda, kedy prídete do cieľa), je veľmi nepríjemné. Verím, že sa to vyrieši čím skôr, nakoľko stále viac a viac ľudí prechádza do áut, čo myslím, že nie je cieľom DPB.
Verím, že riešenie sa nájde. Či už v obnovení 54ky v rannej špičke na ŽST Vajnory tak, aby 52 mohla chodiť len po “Na pasekách”. Alebo vytvorenie ranného spoja v obslužnosti Na Pasekách - Tbiliská. Pripadne navýšenie spojov 52ky v ranných špičkách tak, aby aj Rendezáci boli spokojni, ale aj aby bol zachovaný určitý interval aj na ŽST Vajnory…. to už sú varianty, ktoré by si mal DPB zvážiť a urýchlene konať.
Reply on: Rendezák #241369:
Skrátiť 52 po Rendez by v špičke určite dávalo zmysel, len potom by bolo treba obslúžiť ŽST Vajnory nejakou inou linkou (Na pasekách by mohli končiť všetky spoje, nech je nie je vo Vajnoroch 40-minútový ineterval). Nemohla by sa v špičke opäť zaviesť 54 a mimo špičky by 52 premávala až do Vajnor?
Reply on: gejza #241370:
Ďakujem, písal som tam. Zatiaľ bez odozvy, preto skúšam aj ďalšie možnosti, aby sa konečne začali diať veci. Lebo dostupnosť MHD v ranných hodinách je na Rendezi katastrofálna.
Reply on: Rendezák #241369:
"Dlhšie rozmýšľam, ako najefektívnejšie sa obrátiť na dopravný podnik Bratislava tak, aby sa konečne začali diať veci."

- nech sa páči:
www.dpb.sk
info@dpb.sk
02 / 5950 5950
sekretariat.gr@dpb.sk
Dlhšie rozmýšľam, ako najefektívnejšie sa obrátiť na dopravný podnik Bratislava tak, aby sa konečne začali diať veci. Každé ráno obyvatelia Rendezu (MČ Rača), čakajú na meškajúce autobusy zo Zlatých pieskov/Vajnor, kde stoja tieto autobusy v zápchach aj 20 minút. Ak sa ponáhľate do roboty, neviete si naplánovať cestu MHD (kvôli meskaniam autobusov), preto veľa ľudí v mojom okolí sa žiaľ opäť vrátili do áut. Moja otázka je, prečo kompetentní ľudia, aspoň v ranných hodinách neupravia grafikon 52 tak, aby vychádzala zo zastávky “Na pasekách” tak, ako pred úpravou a predĺžením cesty do Vajnor. Minimálne každý druhý spoj tak, aby sa obyvatelia vedeli spoľahnúť na aspoň jeden spoj. Ráno do Vajnor/z Vajnor z toho čo vidím nie je tak naplnený daný autobus. A keď následne príde omeškany spoj 56 a 52 naraz, opäť sa míňajú tieto spoje účinku, keďže jeden spoj je následne preplnený a v druhom nikto. Ďakujem. Verím, že konečne sa niekto začne zaujímať aj o spoje na Rendezi a v MČ Rača, nakoľko bytovky pribúdajú a DPB nereflektuje žiadnu skutočnosť (ani zápchy na Vajnorskom nadchode/vo Vajnoroch, ani študentov/robotníkov bývajúcich na internáte na Dopravnej). 👎
Reply on: S499.1023 #241362:
Bude možné napojiť túto novú trať súčasne na oba smery Želivského aj Olšanskú, ako to bolo v projekte "Skrz"?
Reply on: S499.1023 #241362:
Variant cez sa mi zdá ako rýchlejší z centra cez Olšanskú na vychod. Ale rád si to nechám podrobne objasniť, keďže poznáš miestne pomery lepšie.
Reply on: Lurny #241364:
Ďakujem
Ďakujem
Reply on: supervodic2010 #241363:
Služobný spoj

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.