Poslal som dnes pochvalu do DPB, ale davam to aj sem:
"dnes doobeda nastupovala na zastavke Alexyho starsia pani do autobusu (Mercedes Capacity). Zial nevedela vystupit z chodnika do vozidla. Skusala to opakovane, ale nezvladala to. Nakoniec zostala stat na zastavke, ze pocka dalsi autobus. Vodic linky 83, cislo vozidla 4931 vystupil, zlozil plosinu pre vozickarov a pani po nej v pohode presla do vozidla! Vacsina by asi zavrela dvere a sla dalej. Takze pochvala a velky respekt tomuto vodicovi!"
"dnes doobeda nastupovala na zastavke Alexyho starsia pani do autobusu (Mercedes Capacity). Zial nevedela vystupit z chodnika do vozidla. Skusala to opakovane, ale nezvladala to. Nakoniec zostala stat na zastavke, ze pocka dalsi autobus. Vodic linky 83, cislo vozidla 4931 vystupil, zlozil plosinu pre vozickarov a pani po nej v pohode presla do vozidla! Vacsina by asi zavrela dvere a sla dalej. Takze pochvala a velky respekt tomuto vodicovi!"
Ku koncu roka to bude permanentný kolaps ažpo autobusovú stanicu, čo je presne to, čo si na magistráte želajú.
Ike
Bol som v tom, že to akustické hlásenie má zmysel ak zombík idúci každodenne do práce so zapnutým autopilotom nastúpi do spoja linky, ktorý nejde po štandardnej trase linky a treba zombíka prebudiť skôr, ako bus odbočí niekam, odkiaľ sa nevie (alebo vie s ťažkosťami) dostať.
Ale ak spoj vykoná štandardnú trasu a potom ide do depa, potom je to účelový spoj pre fajnšmekrov, ktorí si vopred vyhliadnu čas odchodu tohto spoja a účelovo na neho nastúpia. Ti ale zase nepotrebujú hlásenie. Hlásenie aj tak nehovorí cez ktoré zastávky dojazdový spoj ide a pochybujem že existuje človek, ktorý sa rozhodne až ad hoc v autobuse využiť dojazdovú trasu bez znalosti trasy (navyše ak je formou poznámky v cp) a už vôbec si neviem predstaviť že takýto ad hoc človek bude neslovak.