Aký má význam spamovať cestujúcich na dojazde linky číslo 83 do depa informáciou po každej zastávke o trase do depa (ešte aj v angličtine), keď štandardná trasa zostava nedotknutá (teda do depa pokračuje až po obslúžení konečnej)?
Bol som v tom, že to akustické hlásenie má zmysel ak zombík idúci každodenne do práce so zapnutým autopilotom nastúpi do spoja linky, ktorý nejde po štandardnej trase linky a treba zombíka prebudiť skôr, ako bus odbočí niekam, odkiaľ sa nevie (alebo vie s ťažkosťami) dostať.
Ale ak spoj vykoná štandardnú trasu a potom ide do depa, potom je to účelový spoj pre fajnšmekrov, ktorí si vopred vyhliadnu čas odchodu tohto spoja a účelovo na neho nastúpia. Ti ale zase nepotrebujú hlásenie. Hlásenie aj tak nehovorí cez ktoré zastávky dojazdový spoj ide a pochybujem že existuje človek, ktorý sa rozhodne až ad hoc v autobuse využiť dojazdovú trasu bez znalosti trasy (navyše ak je formou poznámky v cp) a už vôbec si neviem predstaviť že takýto ad hoc človek bude neslovak.
Bol som v tom, že to akustické hlásenie má zmysel ak zombík idúci každodenne do práce so zapnutým autopilotom nastúpi do spoja linky, ktorý nejde po štandardnej trase linky a treba zombíka prebudiť skôr, ako bus odbočí niekam, odkiaľ sa nevie (alebo vie s ťažkosťami) dostať.
Ale ak spoj vykoná štandardnú trasu a potom ide do depa, potom je to účelový spoj pre fajnšmekrov, ktorí si vopred vyhliadnu čas odchodu tohto spoja a účelovo na neho nastúpia. Ti ale zase nepotrebujú hlásenie. Hlásenie aj tak nehovorí cez ktoré zastávky dojazdový spoj ide a pochybujem že existuje človek, ktorý sa rozhodne až ad hoc v autobuse využiť dojazdovú trasu bez znalosti trasy (navyše ak je formou poznámky v cp) a už vôbec si neviem predstaviť že takýto ad hoc človek bude neslovak.
Color