Reakcia na: Foltest #246295:
Pri takych 12metrakoch je irelevatne ci ti pride NS12, NB12, ci UWAY12. No pri klbakoch NB18 vs Otokar je uz to mixovanie aspon co sa tyka kapacity vozidla citit dost, hoc oba vozy maju 18,75m . Preto som zastanca vyclenenia liniek pre Otokary . Nemusi to byt na styl letiskovych L61 SU18. Ale aspon primarne vyclenit linky na to a nie zbytocne plytvat s tym L29,75. Na L37 by sa tiez hodila viac NB18 skrz viac sedadiel a jej jemne "medzimestsky" interier.
810zssk
Každopádne, v čase do februára boli linky kde zastávky na znamenie neboli, takže na tom nočáku mi to prišlo pomerne zmysluplné, aj keď otravné.
Dnes už v zásade inštitút "zastávky na znamenie" neexistuje, len sa zmenil režim zastavovania (aj keď predpisovo to DPB bohvie prečo vyriešil inak). Nevšimol som si že by v ktoromkoľvek z tých tisícov európskych miest kde autobusy zastavujú tiež len podľa potreby, či už to je Viedeň, Hamburg, Geneva, Stockholm, Londýn, Madrid, Vaduz, Antwerpy, Berlín, Malmo, Lisabon, alebo Nitra, mali obsesívnu potrebu po každej zastávke otravovať s hláškou "na znamenie" v lokálnom jazyku.