To, že sa obyvatelia sťažujú na hluk motora je pochopiteľné, ale na druhej strane, čo majú robiť vodiči napr. na nočných spojoch, keď majú v noci 30-minútovú prestávku? Mrznúť v autobuse?
a sauna v lete v autobuse je lepsia ? (klima ked je motor vypnuty nefunguje a ked sa ten interier stihne pocas prestavky vyhriat tak to dokaze dostat do prijatelneho stavu akurat tak kusok pred prijazdom na dalsiu konecnu)
a obdobne chlad v zime, autobus do salonu v zime kuri odpadnym teplom od motora, ak je motor vypnuty, v salone je vcelu rychlo zima ako v psinci....
PS: predpokladam ze na hluk z obratiska sa v 95% pripadov stazuju ti, co si tam nehnutelnost obstarali v case ked tam obratisko uz bolo (tak ako obvykle)....
prečo? ani v Prahe to neorganizuje ani DPP, ani ROPID. Zopár dopravných nadšencov sa tu snáď nájde, myslím, že aj nadšencov Foglara(sám patrím k obom skupinám).
Čítal som, a je tam, že je to možnosť. A pri mojich cestách tiež si všímam,že pečiatkujú menej, ako pípajú. Akurát, že pípanie je lepšie, lebo sa zbierajú dáta.
Už dva mesiace, zssk to povolil, že môžu. Takže je to dobrovoľné.
Doteraz cez pipanie scitavali cestujúcich, minulý týždeň scitavali osobne vlozene špičkové Os na S60, co viem.
Nie. Naopak, tým, že sú takto zmätočne vozidlá označované, DPB porušuje § 54 ods. 3 vyhlášky č. 351/2010 Z. z. o dopravnom poriadku dráh. Je to zrejme ešte pozostatok v zmýšľaní z čias, kedy neboli električky vybavené elektronickými transparentmi a nebolo veľmi praktické, aby vodič nosil a vymieňal kvôli dojazdom linkové tabule. Obzvlášť tie čelné na T3 a K2. Nemá to žiadny racionálny dôvod.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A