Ja si myslim, ze napriklad stranka www.prazsketramvaje.cz je uplne super -- clovek, co ju tvori, tomu musi venovat ohromnu spustu casu.
Bratislava metro zatial fakt nepotrebuje. Ktosi mi hovoril, ze prevadzkova rychlost elektrickovej linky 1 je 25 km/h, prazskeho metra A 27 km/h. A to nas optimalizacia zastavkovej siete a vybudovanie plnej preferencie este len caka (dufam).
Bratislava metro zatial fakt nepotrebuje. Ktosi mi hovoril, ze prevadzkova rychlost elektrickovej linky 1 je 25 km/h, prazskeho metra A 27 km/h. A to nas optimalizacia zastavkovej siete a vybudovanie plnej preferencie este len caka (dufam).

Ale co takto
--> súťaž pravdepodobne bude znieť na 2 sóla a 3 klbáky. Pohon samozrejme nafta. Aký typ, to sa nedá povedať, súťaž ešte neprebehla. Ale ja predpokladám, že to bude Solaris.
J
Možno by im niekto mal napísať a ukázať trolejbusy
Tiež tam ukazovali Hummer na niekoľko rôznych ekologikývh pohonov. ozor nie niekoľko rôznych Hummerov, ale jeden na niekoľko pohonov.
Ľoď so solárnymi panelmi, ktoré zároveň fungovali ako plachty.
Či športiak, najrýchlejší vo svoje triede s pohonom na akumulátory, dojazdom 400Km na jedno nabitie. Zatiaľ s olovenmi batéiami ale idú Li-Ionové čím znížia hmotnosť o 270Kg!!!
kto si to chce všeko pozreť v originály reláciu z dneška nájde aj na webe www.TA3.com