Reakcia na: N/A #245369:
A nieco ine vies aj povedat? Ci len kritizovat sotousky navrh, ktory som vyslovene uviedol v prvej vete, ze je sotousky? 
Na druhej strane, co z toho je nerealne?
- OK 24 mozno hej lebo s nou ani neviem co poriadne
- presmerovanie 20 a 21 po otvoreni Saratovskej dava zmysel (lepsia obsluha Borov zo vsetkych smerov za max +1 minutu)
- predlzenie 92 dava najvacsi zmysel namiesto vytvarania novej linky
- realne si myslim, ze ak pokryjes usek Dubravka - Bory 20 tak 36/123 nema zmysel tahat do Dubravky a viac pomoze ludom zo ZB a Lamaca castejsi interval do spadovej oblasti Bory
- 23/25/26 sa vyrazne nemenia
- zmena na nocakoch, o ktorej sme sa bavili (N21 cez Dialnicu alebo Lamac a N20 ako nahrada N21 v Dubravke konciaca pri Nemocnici Bory) dava najvacsi optimalizacny zmysel (tak ci tak by si kvoli obsluhe Borov musel pridat voz na N21, takto by si aspon odbremenil linku do DNV a spravil spojenie Lamaca s novou nemocnicou aj v noci)
Tak davaj nieco viac ako typicky Slovenske "to sa neda"

Arrivaderci
Technicke sklo: je tam vacsia potreba/dopyt ako keby sa mala 20 potiahnut okolo Borov a cez Saratovsku do Dubravky? Myslim si, ze to dava vacsi zmysel potiahnut 20 mimo a dat tam 23 a pripadne predlzit 27 v spickach. Alebo mierne posilnit 26 od Pri Krizi po ZST DNV, ktora by po Agatovej stale isla.
A myslim si, ze tou linkou spajajucou Bory a "Centrum" (Patronka/Einsteinka) by mohla byt prave 92, ktora by sa mala zmenit z "linka pre VW s doplnkovou trasou" na "linka pre Bory s vybranymi spojmi do VW".
A nocak by urcite mal byt N20, ktory by v Dubravke nahradil N21 a koncil pri Nemocnici Bory. A ta N21 by isla po dialnici okolo Borov.