Reakcia na: N/A #245369:
A nieco ine vies aj povedat? Ci len kritizovat sotousky navrh, ktory som vyslovene uviedol v prvej vete, ze je sotousky? 
Na druhej strane, co z toho je nerealne?
- OK 24 mozno hej lebo s nou ani neviem co poriadne
- presmerovanie 20 a 21 po otvoreni Saratovskej dava zmysel (lepsia obsluha Borov zo vsetkych smerov za max +1 minutu)
- predlzenie 92 dava najvacsi zmysel namiesto vytvarania novej linky
- realne si myslim, ze ak pokryjes usek Dubravka - Bory 20 tak 36/123 nema zmysel tahat do Dubravky a viac pomoze ludom zo ZB a Lamaca castejsi interval do spadovej oblasti Bory
- 23/25/26 sa vyrazne nemenia
- zmena na nocakoch, o ktorej sme sa bavili (N21 cez Dialnicu alebo Lamac a N20 ako nahrada N21 v Dubravke konciaca pri Nemocnici Bory) dava najvacsi optimalizacny zmysel (tak ci tak by si kvoli obsluhe Borov musel pridat voz na N21, takto by si aspon odbremenil linku do DNV a spravil spojenie Lamaca s novou nemocnicou aj v noci)
Tak davaj nieco viac ako typicky Slovenske "to sa neda"

Arrivaderci
20/21: presmerovanie cez Hrube Lucky a 20 na Saratovsku
23: nahradi 20 k Technickemu sklu
25/26: ostava
27: mozno tiez potiahnut k Technickemu sklu ak by to vychadzalo, netusim
92 (192): predlzit od Cerveneho mostu k Nemocnica Bory, spoje do VW by tiez isli cez tu zastavku, Hany Ponickej, Hrube Luky a Mateja Encingera
36/123: spojit dokopy, mierne zlepsit interval, zrusit Dubravsku cast
Nova linka 24 (najmenej domyslena): Sluzila by ako predpripava na rozsirenie zon (sklady/obchody) nad Metrom a na prepoj 36/123/Nemocnice/TIOP s Dubravkou.
Tu by sa mohlo alternativne spravit, ze 36/123 pojdu k Nemocnici Bory (vynechaju Hany Ponickej a Vladimira Jukla) a namiesto 24 by bola 20 (Hrube Luky, Hany Ponickej, Nemocnica Bory), len by chybala zastavka pri TIOPe pre 20.
EDIT: a mozno este jedna uprava - ak by chodila 20 a 21 cez Hrube Luky, presunut zastavku T. P. Kolakovica za kruhac blizsie ku Kauflandu/Hornbachu pre lepsiu dostupnost zastavky.