Reakcia na: Jak44 #244780:
Myslel som si, že aj od toho je dispečing, ale minimálne v Turancare ma z tejto ilúzie vyliečili 
(Koho by zaujímalo - išiel som na ranný spoj BA-BB s lístkom kúpeným cez Flixbus, vodič ma pri nástupe arogantným tónom odbil, že s ním určite nejdem, lebo ich Flixbus príde o chvíľu z Mníchova. Vôbec sa nechcel pozrieť, že mám lístok na jeho linku, že cieľová zastávka je Hliník n/Hr - kde asi nebude stáť medzinárodná linka. Dokonca na moju námietku, že žiaden Mníchov nie je na displeji príchodov zadrel, že oni nemusia svietiť na tabuli, dovidenia... Tak volám na ich dispečing, že autobus práve odišiel, či to vedia vyriešiť. A pani dispečerka že určite nie, v ten deň žiaden Mníchov nešiel, ale že môžem ísť ďalším spojom o niekoľko hodín, lebo vodiča by musela zastihnúť v zastávke, aby jej reagoval.)
TLDR: Ak vodiči nemajú vysielačky, môžu sa vyhovoriť, že nechceli telefonovať za jazdy, takže dispečer je radšej za bezmocného.
si
ja som v mojich fantaziach tahal elektricku na patronku zo stanice v razenom tuneli (s jednou podzemnou zastavkou na styl metra pre kramare) a na to by aj niveleta sucasnej trate celkom vyhovovala (da sa rovno podliezt aj zeleznica)