Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #244740:
Ja som sa k tej dokumentácii dostal viac-menej náhodou. Neviem ani netuším prečo to nebolo zverejnené (alebo či bolo, netuším), ani neviem, aké sú dôvody a aká je stratégia zverejňovania. Len som konštatoval, že nemusíme hneď vytvárať konšpirácie z toho.

Súhlasím s Tebou, aj keď proces participácie od úplne začiatku je nereálny, lebo potom Ti vzniká babylonská veža. Takže zverejňujúca inštitúcia musí mať jasno čo chce a nejaký základ spravený a nemenný. Samozrejme tým neobhajujem slovenský princíp §cestujúcibytozneužili, ktorý nie je správny.
Reakcia na: Ike #244738:
Síce s tebou súhlasím, na druhej strane verejná správa by si mohla výrazne uľahčiť život keby bola viac transparentná a informácie aktívne zverejňovala.

Imagovo inak vnímaš ak vidíš ako sa veci posúvajú, než keď sa navonok nič nedeje. Napr. BIDka má zaujímavé projekty v tarifnej oblasti ale vonku nejde prakticky nič. Jediné z čoho o nich viem sú prezentácie na odborných konferenciách a hneď aktuálny stav vnímam trochu inak keď vidím že sa plánuje nejaká väčšia reforma (a teda nemá zmysel už čiastkovo riešiť súčasný systém).

Druhá vec je potom že ak veci pustíš von, máš šancu získať nejaké pripomienky ešte v štádiu keď sa veci dajú ľahko opraviť.

V iných štátoch som zažil zverejňovanie veľmi podrobných plánov roky predtým ako došlo k realizácii. Napr. holandské OVpay má stránku o tom ako bude fungovať už roky, hoci to reálne začali spúštať až nedávno.
Dnes oslavujeme rok prevádzky regiobusov Arrivou a stále si nedokázali dať do poriadku ani len vozidlový informačný systém podľa štandardov. Objednávateľ vytrvalo drží hlavu v piesku. Stále mala Arriva málo času, takže musíme byť zhovievaví a tolerovať porušovanie zmluvy?
Reakcia na: not.my.god #244737:
A čo keď nie sú zverejnené? Ty si z nich aj tak vyvodil záver a efektívne si sa samonasral a zakonšpiroval. Pointa môjho príspevku bola, že ak si zvedavý, tak sa pýtaj, ale nerob si vlastné závery zo slamených panákov.
Reakcia na: Ike #244702:
No haló! Písal som ti, že jeden kolega tu v diskusií písal, že materiály nie sú zverejnené a nereagoval si. Tak odkiaľ mám čerpať info?
Reakcia na: S499.1023 #244733:
Neviem či to zrovna. https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Kon%C5%A1pir%C3%A1cia
... beriem to tak, že mám svoj názor a nesúhlasím s človekom z bars akého spektra, rovnako aj opačne. Ak má niekto iný názor na vec neberiem to ako konšpiráciu, proste má také nastavenie, preferencie, info, páči sa mu to, oslovilo ho to, atď. A samozrejme má slobodne ako každý na svete právo si ten svoj názor zmeniť podľa info, ktoré časom dostane a doplní. Ale neuznávam zmenu názoru pod nátlakom, či za nejaké výhody. To by sme sa dostali o 33 rokov naspäť. Takže neber kohokoľvek názor ak je iný od tvojho za konšpiráciu. Radšej povedz čokoľvek iné, lebo to slovo "konšpirácia" už stráca na pôvodnom význame a čo vidím, tak niektorých ľudí to otravuje. Potom až príde nejaká nebezpečná konšpirácia, tak ľudia na to budú kašľať, lebo už váhe toho slova nepriložia žiadny význam.
Reakcia na: N/A #244734:
Už druhá fotka ukazuje ako to je v reáli.
Výstupište L7 zase asfalt a nástupište z obratiska asfalt , ale pôvodný 30 ročný. Koľajisko komplet asfalt.
Reakcia na: not.my.god #244711:
Aha, tak preto tak rád konšpiruješ 😁.
Reakcia na: david1 #244729:
Z toho dôvodu som navrhol 31ku potiahnúť na Trnavské mýto ako jazdila kedysi, alebo ju točiť na Jelačičovej aby mali vozidlá kde vyrovnávať meškanie a neprenášali si ho z jazdy CSU - TM na spiatočný spoj.
Reakcia na: birch #244726:
Ich zase vytiahli von? A prečo až dvanásť NSiek nebolo vypravených? 😬
Reakcia na: not.my.god #244727:
L67 ak potiahnuť tak otočka okolo Vivo ako L51. Aspoň po Vajnorskú radiálu. Seknúť ju na N. Meste nemá význam.
Reakcia na: Urbanway 2423 #244719:
L39 obsluhuje hornú časť centra a hlavné prestupné body Trnavské a Račko a celkom rýchlo. Dávno mala byť minimálne na int. 15min. a zachádzať na Blumentál.
L47 ide spodom ako električky alebo L50.
Reakcia na: samkoh #244722:
Na Kaplnskej to oranžové je pozostatok z nálepky SAD Trnava (viď šrafované T v pravej hornej časti). Na Štadiónovej nie je vylúčené, že bol nejaký čas označník Slovak Lines (aj ten SAD na fotke vyzerá ako SL, akurát bez prelepu), keďže počas výstavby podjazdu sa to tam mohlo výraznejšie pomeniť a keďže SAD TT tam nejazdila, tak už na správu mohli kašľať.
Reakcia na: Urbanway 2423 #244719:
Tak 75 ale nekysne dosť aj v kolónach? Neviem toto tvrdiť so 100% istotou, tak preto sa pýtam. S tým spojením Nobelova - Vivo máš pravdu ... prípadne keby 67 premávala od ŽST N. Mesto na Riazanskú a Tehelnú, tak by to bolo ešte zaujímavé riešenie ale vodiči by nemali kde prestávkovať a ísť na WC. Takže 67 ostáva iba po ŽST N. Mesto, hoci ju potiahnúť na Vinohrady a Voz. Krasňany je lákavé ale priama 51 k Vivo je potrebnejšia.
Dnes vodič s čelenkou a kapucou vo vymrznutej 2345 na L94 - takto budem spomínať na Citelisy v Bratislave 🙂
Reakcia na: si #244723:
Ja som počítal s tým, že v nočných hodinách (22-6) by tam sedel výpravca, ktorý by vozidlá nielen vypravoval, ale aj strážil.
Reakcia na: samkoh #244722:
No, teraz na Streetview vidím, že aj SAD TT mala oranžové logo, takže s Kaplnskou sa môžem mýliť. Štadiónovou som si na 90% istý a určite mala riadny označník smer Budmerice ešte v roku 2015.
Reakcia na: Urbanway 2423 #244720:
predpokladam ale ze by to tam pytalo aspon jedneho straznika, inac len ciste oplotenie by asi nejakym dobrakom s farbickami netvorilo ziadnu barieru (ale taktiez kamery, nahravanie a alarm pri akomkolvek pohybe aby to siel straznik skontrolovat, ak by bol celu noc len zalezeny kdesi v bude tak to nema ziaden zmysel)
Reakcia na: Valec #244699:
na samotnom prístrešku na kaplnskej smer SC je vidno oranžová farba : https://goo.gl/maps/d97mwcn6FuPLmSxdA a z osobného pravidelného chodenia po tej ceste si pamätám, že to bol nápis Slovak Lines.
Ad Štadiónová: fotodôkaz nemám, ale určitý čas tam smerom do Budmeríc bol naozaj riadny označník s logom SL tam, kde je na fotke z 2012 označník ČSAD. Teda nie, že by vyzeral nejako vábne, ale určite mal logo SL.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.