Reakcia na: Joyki #244540:
to s tým jedným bodom by nemusel byť až taký problém, keď podľa môjho pozorovania u väčšiny regionálnych autobusových dopravcov prevláda názor, že okrem (kvázi)autobusových staníc môže mať každá zastávka najviac 2 stanovištia a aj tie musia byť oproti sebe, viď napr. zastávky v MA v okolí námestia, v Modre okolo hlavnej križovatky v Kráľovej, Cífer, Trnavská vs. Cífer, rázcestie Pác...však donedávna boli podobné excesy aj u DPB, ten sa však občas vybral druhým smerom(Pod Stanicou) a na druhej strane napr. Vysoká s Kollárovým námestím alebo Zochova s Kapucínskou ešte stále nemajú spoločný názov napriek tomu, že reálne ide o jeden prestupný uzol.
Ike
1. Dnes je zastávok na znamenie viac ako 3/4 z celkového počtu, takže si dovolím tvrdiť, že väčšina cestujúcich už dnes vystupuje alebo nastupuje na zastávke na znamenie a žiadne sťažnosti na to nie sú.
2. Ide väčšinou o menej frekventované zastávky, kde to znamenie "za teba nedá niekto iný" alebo šanca, že niekto na zastávke stojí, je minimálna.
3. Takto to funguje niekoľko rokov, a fungovalo to aj pri Karosách, kde to tlačidlo znamenia vodičovi bolo naozaj v user-hostile polohe.
4. Rozšírením zastávok na znamenie o všetky by sa nič nezmenilo, na tých frekventovaných by aj tak niekto stál vonku, navyše by sa zrušila zbytočná komplikácia (niektoré na znamenie, nietktoré nie),
5. Nočná doprava takto funguje už desiatky rokov.
Zavedenie zastávok na znamenie aj od zajtra, by nebol žiadny problém.