Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
https://www.idsbk.sk/download/td2a001ub41d.pdf
Rozumiete niekto logike rozlišovania "oranžových" a "červených" prípojov?

Oranžová = "spoj v prípade meškania čaká"
Červená = "spoj v prípade meškania čaká aj v prípade ohrozenia včasného odchodu nasledujúceho spoja"

Chápem rozdiel vo význame, ale prečo jednoducho tie oranžové spoje nemajú čakací čas primeraný tomu koľko majú na konečnej obrat? Povedzme že spoj má na konečnej obrat 7 minút a teda ak je oranžový, môže čakať najviac 7 minút (lebo nečaká ak by bol ohrozený ďalší spoj). Akú logiku má do tabuľky uviesť 10 minút a nie 7, ak reálne čaká len 7? Cestujúci dostatočne odvážny používať túto tabuľku (lebo prípoje sa stále nijak inak nekomunikujú) nemá ako vedieť na aký spoj sa daný voz točí a teda koľko reálne čaká.
Reakcia na: Ike #244364:
Do brzdovych odpornikov na streche.
Reakcia na: Pe67 #244362:
On sa ale pýta na vozidlá, ktoré nemajú rekuperáciu. Že kam tá zvyšková energia ide.
Reakcia na: N/A #244361:
Môže byť. Nemyslím si ale že to je samotnou výzbrojou. Tam poruchové nemá byť veľmi čo. Na progresoch sú často poruchové hlavne dvere (tento problém tam bol aj na začiatku čo si pamätám). Veľmi im ani neprospieva že viac stoja na stojánke ako jazdia.

Keď som si tak pozeral výpravu za posledný týždeň, tak som tam našiel dosť porúch T6.
Reakcia na: N/A #244359:
Rekuperuje - t.j.pri brzdení dodáva vozidlo do siete elektrinu cez zberač.
Reakcia na: Pe67 #244358:
Problém TV Progress proti T6 je údajne vyššia poruchovosť.
Reakcia na: N/A #244359:
Všade, kde je odber.
Reakcia na: Pe67 #244358:
"bez rekuperácie"
A kde sa rekuperuje? 🤔
Reakcia na: N/A #244357:
Dôvod môže byť iba jeden. Žeby už niekoho konečne napadlo (keďže cena energií pôjde hore) že je výhodnejšie vypravovať vozidlá s modernou TVprogress výzbrojou s rekuperáciou ako T6 s TV3 nemodernou výzbrojou bez rekuperácie. Dobre toto vedeli určite v Prahe, keďže sa zbavili T6 na úkor T3 s TVprogress.

Mimochodom JD ich môže vypraviť iba na 1/9, 4/25, 4/27, 4/29, 9/19, 9/21, 9/23 a ZV/ZlPi (čo je max.8 ks, z toho 7 iba ranná špička).

Ono by mohli kľudne ostať aj na JD, ale potom by bolo dobré keby aspoň cez prac. dni 4 párne poradia linky 4 dali z Krasňan do JD (ako garantované vysokopodlažné poradia-čo všetky párne poradia linky 4 aj 9 SÚ). A vodičov rozdelili podľa potreby (resp.nových dali do tej vozovne do ktorej treba). Ale toto žiaľ pánov z Oil street doteraz nenapadlo.
Neviete niekto, prečo sa preradilo niekoľko súprav T3P na Krasňany?
Reakcia na: Trammat #244355:
https://www.profesia.sk/praca/zeleznicna-spolocnost-slovensko/O4417477
Nástupná mzda začínajúceho rušňovodiča: 834 Eur/brutto

Ja považujem aj to že sú vôbec schopní vypraviť vlak raz za dve hodiny za malý zázrak. Nechápem ako v akomkoľvek vesmíre môže toto niekto myslieť vážne...
Reakcia na: Joyki #244342:
Jednalo sa o nedostatok personálu, súpravy ráno prišli do BA vedené novozámockými a koniec. Bratislava neobsadila.
Len neviem či zrovna CNG bude lacnejšie než elektrina 😬
Kedy že sa tak približne plánujú vyradiť všetky Urbiná 15 CNG? Novododané Otokary už postupne od pondelka na linkách.
Reakcia na: branislav #244349:
Ďakujem 🙂
Reakcia na: Cancer #244348:
Skôr odstrihnutý
Reakcia na: 810zssk #244347:
Schéma je vytiahnutá z čias, keď sa robila štúdia o pripojení TTSK do IDS BK a v tej dobe bolo aj v štandardnej schéme takéto linkové vedenie (t.z. čiara medzi Dunajskou Lužnou a Mostom pri Bratislave, ktorá je zas pozostatok linky 102405, ktorá jazdila ešte pred reformou v 2018 a na ktorej bol spoj, ktorý premával medzi Mostom (Studeným) a Lužnou priamo). Vedenie spojov v takomto variante sa určite neplánuje. Uvažovalo sa nad predĺžením linky 729 smerom do Miloslavova ale plány sa odložili/padli na infraštruktúre.

Tak isto tam je navyše oproti súčasnosti zachádzanie do Prieval, je tam 220 medzi Zohorom a Lozornom či 559 z Báhoňa do Budmeríc.
Reakcia na: Ondrej17 #244344:
Odtrhnutý alebo odstrihnutý/odrezaný? Neviem si celkom dobre predstaviť aká sila by naň musela pôsobiť aby sa odtrhol.
Reakcia na: Joyki #244346:
Trnava - Pusté bude zrejme existujúca linka SAD TT, keďže v tej schéme je už zahrnutá pilotná fáza integrácie TTSK (trať do Smoleníc a súvisiace bus linky).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.