Celý kraj bude takto vyzerať pomaly: https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.skyscrapercity.com/attachments/3e46b34c-b01c-4a4b-ba95-c82c3642934b-jpeg.3586381/
skrinky nikde, lebo sú vo výrobe, a tyče sú nízke, a tak musia terčíky dávať na obe strany, pričom v štandardoch je jasne napísané, že max. 7 terčíkov pod seba s dodržaním výškovej normy. Samozrejme Arriva aj toto dodrbe.
skrinky nikde, lebo sú vo výrobe, a tyče sú nízke, a tak musia terčíky dávať na obe strany, pričom v štandardoch je jasne napísané, že max. 7 terčíkov pod seba s dodržaním výškovej normy. Samozrejme Arriva aj toto dodrbe.
, každopádne dobre vedieť
810zssk
"V bežnom svete áno, v covid svete nevieš čo bude." - Ak je situácia tak nestabilná, tak asi dopravca nebude mať záujem otvárať nové linky. V každom prípade pridelenie kapacity neznamená povinnosť vlak prevádzkovať (viď spomínané Leo Expressy BA - Praha, ktoré kapacitu pridelenú majú).
" Kým to politikom nevadilo, bolo 12 mesiacov. Potom zrazu 18 mesiacov." - Ja ten proces neobhajujem, tiež ho považujem za zlý, ale nevidím ho ako zásadnú prekážku pre niekoho kto by chcel vstúpiť na linku BA-KE. To je dlhodobá investícia a dlhodobý projekt.
" Dopravca si objedná trasy. Ak sú splnené podmienky (prístup na infra, bezpečnostné osvedčenie, atď.) tak začne konštrukcia. Ak nie je kolízia, nie je problém. Ak je kolízia, začínajú rokovania dopravca 1+dopravca 2+ŽSR." - To je ale úplne štandardný proces.