Vladimír: Linky do Petržalky :nou problém. 6: ŽST Nové mesto - Petržalka (priamo po Špitálskej, na Obchodnú zaviesť L10). L 11, 12, 13(z Hl. ST.), 14 - všetko poslať cez starý most do Petržky. (Namiesto konečnej Ľ.Štúra). A keby v Petržalke teda bola jedna radiála (Chorvátske rameno) až na Vyšehradskú- či Jasovskú, a bolo by tam 5 liniek - 6, 11, 12, 13, 14 s intervalom 12 minút - bude nevyhnutný preklad - tak je to celkom dobre - nie?. Alebo sa nejaké môžu točiť uprostred tejto radiály - na obratisku (Technopol?) Prípadne môže mať jedna z týchto liniek vložené poradia - interval 6 min. - šak to je super kapacita!!!! Ja si tam iempredstaviť ešte aj 2xT6, alebo K2S. Keby padlo dôležité rozhodnutie z magistrátu oveľa skôr, moja vízia s malými, či väčšími obmenami by mhla bzť realitou - toižto to je riešenie problému Petržalky OKAMŽITE, lebo to potrebuje OKAMŽITE a nie o neviemkoľko rokv. J, Daro, Ferro, Galyosha, Tomáš,.......
fobust
Asi by tam muselo jazdit nieco ine, lebo tolko vozov nemame. A T6A5 - pochybujem ze to niekto vyrobi... Neveim co bude v Bratisleve, lebo mame specificke podmienky: metrovy rozchod, sirku elekticky 2,5 metra, vozidlo bude asi NP (aspon ciastocne)... Dlzka 40 metorv, napajanie od 350 do 1000 V 50 000 Hz az js, rozchod od 996 mm az po 1036 (najma v oblukoch)...