Reakcia na: 810zssk #242378:
Plus Transdevu sa zadarilo prilákať späť niektorých pôvodom lokálnych vodičov, ktorí pred praktikami Arrivy utiekli práve smer SL.No a čas na prípravu... V Martine v absurdne krátkom čase založili dopravný podnik s novým vozoparkom a novým typom pohonu, a aj keď som si pred pár mesiacmi klepal na čelo nad ich harmonogramom, naozaj sa im to podarilo, vrátane dohody o prevode zamestnancov. Jasné, viacero vecí je vyriešených len dočasne, ale mimo menších nedostatkov v dopravnej informatike som zatiaľ nejaké ponosy nezachytil. Chaos v podaní AMS BA nie je podľa mňa ani tak o čase, ako o absolútnej manažérskej neschopnosti.
Ike
Aj nákladné auto aj autobus môže mať šírku 2,55 m.
Aj nákladné auto aj autobus môže byť vysoké 4,20 m.
Aj nákladné auto aj autobus môže mať posed vodiča pred predným kolesom, na prednom kolese, alebo za predným kolesom.
Aj nákladné auto aj autobus môže mať rôznu dĺžku.
Aj nákladné auto aj autobus môže mať rôzny rázvor.
Aj na nákladné auto aj autobus je potrebná zdravotná a psychologická spôsobilosť (navlas rovnaká).
Aj na nákladné auto aj autobus je potrebná kvalifikácia (ok, tu sú drobné rozdiely).
Aj na nákladné auto aj autobus je potrebné dodržiavať navlas rovnaké sociálne právo.
Čo je to rozdielové? Lebo medzi B a C/D je obrovský rozdiel. Tiež medzi E a ostatnými skupinami.