Od 1.1. nastúpil v Nitre nový dopravca Transdev. Prechod na nového dopravcu tam prebehol bez väčších problémov a všetci vodiči údajne prešli do Transdevu. Viem, že oblasť IDS BK je väčšia ako MHD Nitra, ale u nás neprešli k Arrive zďaleka všetci vodiči. Je to spôsobené zlými podmienkami a povesťou Arrivy, alebo tým, že v Bratislave je tých vodičov celkovo menej, pretože toto nie je jediný prípad, kde tá zmena dopravcu nespôsobila taký chaos ako u nás?
Osobaky stale maju dialnicnu znamku.
barack40
Smer BA - DS od 8:03 do 12:03 štvorhodinová diera:
- 9:03 z BA smer DS nejde, lebo víkendový GVD
- 10:03 z BA smer DS/KN nejde, lebo odrieknutý
- 11:03 z BA smer DS nejde, lebo víkendový GVD
Smer DS - BA od 12:53 do 16:53 štvorhodinová diera:
13:53 z DS smer BA nejde, lebo víkendový GVD
14:53 z DS smer BA nejde, lebo odrieknutý
15:51 z DS smer BA nejde, lebo odrieknutý
A "najlepšia" je päťhodinová diera ráno medzi KN a DS:
od 4:22 do 9:42 nejde nič...
Včera bolo tých výpadkov ešte viac, vrátane posledných spojov, ale aspoň bola snaha niektoré vlaky nahradiť NAD, hoci použiteľnosť takejto náhodnej NAD je diskutabilná.
Dôvod je ževraj veľké množstvo rušňovodičov na PN kvôli COVIDu.
Každopádne operatívne riadenie je katastrofa... To nikoho nenapadlo vyjazdiť s tým personálom, ktorý ešte zostal všetky vlaky na nejakom úseku, a na zostávajúcom všetky vlaky nahradiť NAD? Či to by bolo priveľa roboty s prerábaním obehov?
A čo na to ministerstvo dopravy? Prečo už nepadajú v ZSSK hlavy? Asi by som veľa chcel