kedy sa zmenilo poradie zastávok 527-ky v Malom Raji? Vyše dva roky, čo chodím viac, či menej pravidelne dokladať do čiernovodského Tesca, sa vždy išlo obojsmerne najskôr na Dlhú a potom na hlavnú cestu a tak to hlásil aj hlásič zastávok(i keď ten zastávku na hlavnej ceste hlásil ešte pomerne skoro) a dnes som prekvapene zízal, že obojsmerne sa najskôr obslúžila zastávka na hlavnej ceste a až potom Dlhá. Ráno som kvôli tomu vodičovi neprávom vynadal(za čo sa ospravedlňujem), keďže som tú zmenu nepostrehol a bol som v tom, že minul zvyčajnú odbočku do vnútornej časti M. Raja.(v smere z centra Sl. Grobu prvú), až potom som si na zastávke overil, že naozaj sa najskôr obsluhuje zastávka na hlavnej ceste.
Ike
K bodu dva. PDO vnímam ako rámcový dokument, z ktorého sa dá vypočítať iba rámcový transfer (veľmi nepresný), ideálne nejaký rozsah. RPOD je dokument, ktorý zohľadňuje plánované výluky, posilnenia + taký ten mimoriadny balast, čiže ide o značne presnejší odhad vzkm/vlkm a aj odhad transferu. PDO v prípade BA chýba, ale zase na druhej strane RPOD ho sčasti supluje (a z časového hľadiska je aj vo vyhláške uvedené, že nemusí byť na 10 rokov). Nie je to ideálny stav, ale off-record platí, že radšej fungujúca verejná doprava bez administratívnych povinností (a stále dokument, od ktorého sa objednávka odvíja existuje, nie je to ad hoc) ako zamašličkované navoňané PDO a doprava nepoužiteľná. Ohľadom licenčných záležitostí máš dobré otázky.