Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: gejza #242237:
Pasívny zušlachťovací styk na toto nepoužiješ.
Reakcia na: 810zssk #242220:
hovorí sa tomu pasívny zušľachťovací styk, je to špeciálny colný režim - clu podlieha len hodnota pridaná v tretej krajine - pri Turecku je colná únia, takže sa uplatňuje nulová sadzba, ale platí sa DPH súvisiaca s dovozom
Reakcia na: Jajboli #242233:
A cely clanok mas ?
Reakcia na: mathre #242223:
Ďakujem (aj Andymu). Som netušil že máme colnú úniu s TK 🙂
Reakcia na: FFF13 #242231:
Pomaly ale isto sa prechadza na 15minutove intervaly vid 32 a 65. Ocakavam to aj v pripade 61tky ktora na 99% pojde tiez na 7-8/15 int. nech ma preklad s 60. A potom sa s nou povezie aj 63 a s nou zase 30,37.
36 ma "slabe cisla vytazenosti" takze skor kandidat na zrusenie ale ani sa necudujem pri 60min int.

L37 vidim dobuducna s 10/15/10 klbaky no ci prezije L30 o tom pochybujem, ked tak v nejakej skratenej forme resp ako jemne posilnena 130
Reakcia na: Petto #242226:
....ktore su tam uplne zbytočné. Už to tu píšem neviemkoľký raz, že tie klby budu v sedle voziť uplný vzduch. 37 potrebuje častejší interval v rannej aj poobednej špičke, napr. 10 min ráno aj poobede a už od 14tej. Nie kĺbak raz za uhorský rok🙄
btw, ten preklad s 30kou je v špičkách iba na papieri😉
Alebo potom aleternatíva, posilnenie 36 na 15 min int. v špičkách, preklad s 37 ale hlavne lepšia obsluha Strmých vŕškov
Reakcia na: irizar #242227:
Neboj, v prípade potreby sa to porieši zrušením prestávok pod mostom 😃
Reakcia na: Oli61 #242224:
máš tam nejaké čudné poradie zastávok medzi vrančovičovou a lamačom.
Reakcia na: irizar #242227:
Klud, este tam pojde klbova 40tka o 2 roky 😃
Reakcia na: Petto #242226:
Hej, lebo vsak pod mostom je este prilis vela miesta...
Reakcia na: Oli61 #242224:
Uz su šumy o L37 klbakoch 🙃.
Reakcia na: Oli61 #242224:
Spojenie 36 so 130 by podľa mňa nebolo najlepšie, keďže by si tým stratil priame spojenie ZB s OC Bory a Dúbravkou, čo by dosť chýbalo (36 by sa stala iba skrátenou a pomalšou verziou 37). Myslím si, že by bolo lepšie, keby išla 36 v súčasnej trase cez sídlisko Bory a 123 by sa zrušila a nahradila posilnenou 36 a 92, keďže 23 by táto zachádzka spomalila a tiež je otázne, či by tam bola na to kapacita.

V úseku Lamač - OC Patrónka by si pri presmerovaní 36 mal zase príliš veľa spojov (spolu s posilnením 30 na 12-minútový interval). Takisto aj ulica Pod Zečákom nie je veľmi dobrá pre častú premávku autobusov, keďže sú tam retardéry.

Aj skrátenie 192 v Petržalke mi príde zbytočné, keďže pre Lúky VII a VIII je 192 celkom dobrá a rýchla alternatíva ku 98.
Návrh na optimalizáciu autobusových liniek v Lamači a Záhorskej Bystrici.

L23 (L23+ L123): Lamač - Cesta na Klanec - Podháj - Studenohorská - Bakošova - Vrančovičova - Pod násypom - STN. Lamač - ... zastávky v Dúbravke tak ako doteraz... - OC Bory - Hany Ponickej - Tomislava Kolakoviča - Napájiská - Jana Jonáša - Volkswagen 1 - Kremencová - STN. DNV - Vápencová - Rakyta - Mláka. Interval: 15/30/20/30 ( niektoré spoje by premávali iba po Hany Ponickej, resp. Volkswagen 1.) - 10,5m voz
L30: Most SNP - Chatám Sófer - Lanfranconi - ZOO - Habánsky mlyn - Patrónka - Mokrohájska - Tesco Lamač - Skerličova - STN. Lamač - Pod násypom - Segnáre - Vrančovičova - Bakošova - Studenohorská - Podháj - Cesta na Klanec - Lamač. Interval: 12/20/15/20 - 10,5m voz
L36 (L36+ L130): OC Patrónka - Patrónka - Mokrohájska - Tesco Lamač - Pod Zečákom - Segnáre - Pod násypom - Vrančovičova - Lamač - Cesta na Klanec - Podháj - Studenohorská - Bakošova - Hodonínska - Krematórium - Pri krematóriu - Podkerepušky - Kulháň - Dievčí Hrádok - Bratislavská - Rudavská - Bystrické sady - Strmé vŕšky - Bystrické sady - Rudavská - Na Krčoch - Miú Záhorská Bystrica - Záhorská - Záhorská Bystrica. Interval 30/30/30/30 - 10,5m voz
L37 (expres): Most SNP - Lanfranconi - ZOO - Patrónka - Mokrohájska - STN. Lamač - Vrančovičova - Hodonínska - Pri krematóriu - Podkerepušky - Kulháň - Dievčí Hrádok - Bratislavská - Kŕče - Miú Záhorská Bystrica - Záhorská - Záhorská Bystrica. Interval 12/20/15/20 - 12m voz
L123: Zrušená
L130: Zrušená
L192: Technopol ... Tesco Lamač - OC Bory - Hany Ponickej. Interval: -/30/-30, alebo nejako skombinovať s L92, aby bol celodenný interval. - 12m voz
Reakcia na: 810zssk #242220:
V colnom režime 40 00 voľný obeh nakoľko je Turecko súčasťou colnej únie.

Ak by sa však jednalo o krajinu mimo colnej únie, exportovalo by sa to v režime vývozu pričom by na súčiastky muselo byť uvalené clo podľa príslušného colného sadzobníka danej krajiny. Späť do EÚ by sa vracal už ale hotový výrobok - autobus na ktorý by sa pri colnom konaní uvalilo príslušné clo ako celku podľa kódu kombinovanej nomenklatúry.

Dá sa však predpokladať, že v takom prípade by to mohlo byť pre výrobcu neekonomické takto zabezpečovať inštaláciu tarifného systému/informačného systému a montáž by prebehla dodatočne až na území EÚ napríklad prostredníctvom usadenej spoločnosti prípadne prostredníctvom predajcu systémov na náklady výrobcu.
Reakcia na: TeBeCe #242181:
Menil, ale to bolo ešte v čase (2006?), keď legislatíva (aj európska) bola inde.
Reakcia na: 810zssk #242220:
Turecko je v colnej únii s EÚ, predpokladám, že sa to teda nemusí riešiť.
Menší OT v súvislosti s fotkami bratislavských Otokarov čo sa dnes objavili. Ako sa rieši clo ak sa z EÚ exportuje súčiastka mimo EÚ do produktu ktorý sa následne importuje do EÚ? Odpočítava sa to nejak, alebo sa proste zaplatí clo na celý dovážaný produkt, vrátane tých súčiastok z EÚ?

Lebo zdá sa že Otokarom bol už v Turecku namontovaný tarifný a informačný systém ktorý predpokladám že je z Česka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.