Neviete niekto, podľa akej logiky sa združujú zastávkové cestovné poriadky?
Na Račianskom mýte smer AS je pre prímestskú dopravu jeden združený CP pre 219+245+250+269 a na ňom uvedenú trasu od Stupava,aut.st. Ďalej sú tam samostatné CP pre 205, 209 a 251.
Zostávajúcu trasu majú všetky tieto linky totožnú a L251 dokonca ide aj cez Stupavu a z nej po rovnakej trase ako tie štyri zlúčené.
Je pri tlači cestovných poriadkov obmedzenie na maximálne štyri linky alebo nejaké iné dôvody?
Tu na iMHD si taký zlúčený cestovný poriadok pripraviť viem
Na Račianskom mýte smer AS je pre prímestskú dopravu jeden združený CP pre 219+245+250+269 a na ňom uvedenú trasu od Stupava,aut.st. Ďalej sú tam samostatné CP pre 205, 209 a 251.
Zostávajúcu trasu majú všetky tieto linky totožnú a L251 dokonca ide aj cez Stupavu a z nej po rovnakej trase ako tie štyri zlúčené.
Je pri tlači cestovných poriadkov obmedzenie na maximálne štyri linky alebo nejaké iné dôvody?
Tu na iMHD si taký zlúčený cestovný poriadok pripraviť viem
Aj ked na druhej strane okrem elektricky k Slovnaftu nie su ostatne pripadne upravy az tak komplikovane z laickeho pohladu...
Trebárs aj dvojpodlažnú.
810zssk
Ex-Filiálka je celkom dobrý nápad pre pezinský a senecký smer, ak by sa to nejak uhralo so ŽSR.