Slovak Lines (a SADky všeobecne) v jednej vete;
https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/slovak-lines-ukonci-prevadzku-linky-do-rakuskeho-hainburgu-fungovala-iba-necele-dva-roky/
"Spravili sme pre to maximum, ale priemerná vyťaženosť autobusu desať cestujúcich ***napriek zredukovanému cestovnému poriadku*** nám každým dňom vytvára dodatočnú stratu"


https://www.webnoviny.sk/nasadoprava/slovak-lines-ukonci-prevadzku-linky-do-rakuskeho-hainburgu-fungovala-iba-necele-dva-roky/
"Spravili sme pre to maximum, ale priemerná vyťaženosť autobusu desať cestujúcich ***napriek zredukovanému cestovnému poriadku*** nám každým dňom vytvára dodatočnú stratu"



Valec
Zatiaľ čo kontrolu PCL len priložením karty by si možno vyžiadala 2 hodiny (a možno aj 20 hodín, ja do toho nevidím) programovania, ale zároveň k tomu potrebuješ aj vstupnú analýzu, testovanie rôznych scenárov.... a hneď sa dostaneš s násobku toho počtu. Tie ale dodávateľ nemá, keďže jeho zamestnanci nesedia so založenými rukami a okrem zmeny dopravcu v BSK (ktorá o.i. znamená vybaviť a oživiť systém v 230 vozidlách) pracujú aj niekoľko iných projektov po Slovensku.