Reakcia na: si #241467:
Presne tak. Ak raz dopravu zrušíš, ľudia jednoducho musia mať auto a už ich je veľmi ťažké neskôr dostať späť do VHD. Aj keď treba povedať že odkedy to po DPB prebral SL, tak tá ponuka dopravy bola beztak mizerná (a možno to bol ten dôvod prečo SL ich kalkulácie nevychádzali, lebo tam klesol počet cestujúcich oproti DPB časom).Zmluva s Arrivou obsahuje opciu na ex-801 a ex-901. Ideálne by bolo keby sa uplatnila hneď k 15.11., ale je otázne ako je na tom Arriva naozaj personálne - ak budú mať problém vôbec pokryť BSK, tak toto bude samozrejme nižšia priorita. Tiež na to treba extra vozy, ktoré bohvie či Arriva má.
načo vlastne túto inštutúciu máme?
810zssk
Čo sa programovania tyka, už dnes pri priložení karty bez zasahu vodiča (zadania CL) sa zobrazí typ karty ak je zľavnená (teda čítačka je už dnes stále aktívna). K tomu stačí pridať aby sa načítali aj CL a ak je medzi nimi nejaký platný pre aktuálnu zónu + zónu najbližšej zastávky, zobrazilo by sa to a vydal nejaký zvukový signál. Nehovorím že je to práca na dve hodiny, ale rozhodne mi to pôsobí jednoduchšie ako "prečipovanie" kariet a mohlo by sa to stihnúť v relatívne krátkom termíne (netvrdím že nevyhnutne k 15.11.). Aj keby tam bola nejaká časová "prodleva", úspora z odbavenia veľkého množstva cestujúcich týmto spôsobom by zrejme stále bola pozitívna oproti ťukaniu do palubáku.