Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #241362:
Variant cez sa mi zdá ako rýchlejší z centra cez Olšanskú na vychod. Ale rád si to nechám podrobne objasniť, keďže poznáš miestne pomery lepšie.
Reakcia na: Lurny #241364:
Ďakujem
Reakcia na: supervodic2010 #241363:
Služobný spoj
Čo je linka SL?
Reakcia na: zakaznik #241358:
Ty si vo svojom protiaktivistickom ošiali evidentne ešte väčšie tupidlo, ako som si myslel. Pozri na mapu a povedz, aký prínos by mal variant "stredom"?
Reakcia na: Mhr1 #241344:
Ale, Miki, však to sú horšie stavby storočia ako Petržalka.
Reakcia na: T6A5.3 #241359:
Záložné vozidlo - električka
Toto mi pripomína debatu o električke pred SND. Tu tiež zrejme aktivisti svoju absurdnú požiadavku presadzovali dostatočne dlho, aby dosiahli svojho. 😳
https://www.facebook.com/1065851899/posts/10219831189344594/
Reakcia na: Ma178rek #241353:
V Brne zastavujú Metropolitany 2 krát ako kompenzácia pre cestujúcich z/na sever Brna. Jazdná doba medzi Prahou a Brnom sa kvôli dlhodobým odklonom cez Havlíčkův Brod predĺžila cca. o 30 min. Po dobu týchto odklonov sa zaviedlo zastavovanie v Brne - Královom Poli, aby miestni nemuseli stráviť ďalší čas cestou z/na Brno hlavní nádraží.
Aby ostala jazdná doba Praha - Brno (hl. n.) pod 3 hodinami (aktuálne od 6.4.2021 činí podľa GVD 2:57 h.), nestojí sa nikde na Vysočine.
Pozerám , že Nesto si vybavilo výnimku..
Komerčné názvy vraj ukončujú a šup nová konečná L80 podľa komerčného projektu..
Reakcia na: Anderis556 #241352:
Asi prestup na vlaky, Metropolitany išli cez Blansko ale teraz idú odklonom....
Nevedel by mi niekto prosím vysvetliť, že prečo EC Metropolitan má v každom meste alebo obci jednu zastávku, ale Brno má dve zastávky?
Reakcia na: sunogdy #241350:
Mňa skôr zaujímali tie "rôzne výnimky a pravidlá čo si vyrokovali určité krajiny"
A môžme síce viesť diskusiu či je jedna alebo druhá vyžadovaná okrúhla pečiatka na mieste ak inde vyžadovaná nie je, ale stále to gro spočíva v nepripravenosti, atď našich úradov, a to bol aj Beblavého prvoradý bod.
Reakcia na: N/A #241349:
Páči sa, ja len replikujem čo som počul tu - 1h:17min to spomenie Belbavy - https://e.dennikn.sk/minuta/1760995
okolo 1h:21min to spomenie aj Heger
Reakcia na: sunogdy #241345:
Zatiaľ mi to, čo si napísal znie ako hovadina, ale určite to budeš vedieť doložiť niečím konkrétnejším.
Reakcia na: Mhr1 #241344:
Ja by som možno trochu zavnímal realitu, v Prahe sa od trate na Barrandov 20 rokov viac žvanilo ako stavalo (tri krátke trate), nevynímajúc to predĺženie do Holyně, ktorého príprava zabrala pol druhej dekády. Aj Modřany-Libuš má rozhodnutie o umiestnení stavby z roku 2017.
Legislatíva EÚ rieši najmä štandardy potrebné pre fungovanie voľného trhu, ale to ako prebiehajú povoľovacie konania a procesy je v kompetencii členských štátov (a ak náhodou, tak o EIA viem).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.